Tratament urît în propria ţară

Octombrie 26, 2007 at 9:15 pm Lasă un comentariu

Astăzi am avut ocazia să plec în Transnistria. De fiecare dată cînd plec în această regiune controlată de regim străin mă cuprinde parcă o presiune interioară mare. Aşa a fost şi de data aceasta. La vama de la Dubăsari, pentru ca să intri pe celălalt mal al Nistrului eşti supus unui chin psihologic. Aşteptări de lungă durată, lumea totă este într-un stres din cauza miliţienilor care cu o duritate deosebită îţi verifică actele, şi parcă abia aşteatpă nerigularităţi în actele tale. Nici unul din aceşti miliţieni nu cunosc limba romînă, iar cînd încerci să vorbeşti în limba ta, aprind în ei un foc al mîniei. Cetăţenii cu numere de Republica Moldova au un tratament diferit de cei cu numere de Transnistria. Însă nu îi acuz pe aceşti oameni , ei sunt produsul unui regim. După cum afirmă însăşi concetăţenii noştri, un regim care se gindeşte doar la ei şi atît. Nu le pasă de simplu cetăţean. Eu am fost o victimă astăzi ai acestui regim. Au inventat un pretext ca să mă reţină pe mine şi încă un prieten de al meu, doar că li „s-a parut ” că am mers pe roşu. Mi-au citit mai multe articole neclare, care chipurile dovedesc vinovăţia mea. Au recunoscut pînă la urma că trebuie să se hrănească cu ceva, însă cum nimeni nu îi controlează nu am avut unde să fac o reclamare. Am fost nevoit să le dau ceva bani ca să mă lase în pace.

Cred că şi tu ai avut de a face cu situaţii cînd ai fost acuzat pe nederept. Însă cel care ne face nouă mereu dreptate este Dumnezeu. Nu mai EL este acela care la timpul potrivit va cere socoteală fiecărui pentru orice faptă făcută în timpul trăirii sale pe pămînt. Fie ca Dumnezeu să ne ajute ca să nu învinuim pe nimeni pe nedrept, şi să avem un tratament faţă de cetăţenii noştri aşa cum o vrea Dumnezeu.

Entry filed under: Politic.

Cît va ţine o alianţă politică Politicienii lituaneni au discernămînt

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 197,450 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

