Unde îţi trimiţi copii

Noiembrie 6, 2007 at 6:30 pm Lasă un comentariu

Ieri veneam de la antrenament cu maşina, şi am  văzut o doamnă care stătea la marginea drumului, care dorea să plece la Chişinău. Fiind tărziu am decis să o iau la Chişinau. Am început a discuta cu această doamnă. De fapt obişnuiesc să intru în discuţie pe cine i-au cu mine, astfel văd cum gîndesc şi care le sunt nevoile şi valorile. Doamna era profesoare la o şcoală dintr-un sat, şi a început să se plîngă de situaţia în care a ajuns tinerii. Neascultarea şi desfrîul la care sunt supuşi tînăra generaţie este principala problemă. Dar poate vă întrebaţi ce are cu titlu articolului tot ce am scri pînă acum? Cînd am întrebat-o dacă are copii, mi-a răspuns că are un băiat şi o fată.  Băiatul este mai isteţ , şi foarte ascultător, însă fata….. învaţă foarte mult şi nu vrea să plece deloc la …. discotecă. Ea chiar s-a arătat indignată că fata ei la acei 18 ani nu vrea să plece şi să „mai vadă lumea”. Am ascultat-o atent, şi mi-am spus şi părerea mea referitor la locul unde ea îşi trimite fata, şi riscurile pe care o aşteaptă frecventînd aceste locuri. Şi insistînd ca fata ei să plece , nu este departe ziua cînd şi copilul ei să practice lucruri de care o mamă nu ar fi prea bucuroasă. Prin urmare Doamna profesoare îşi trimite copila într-un loc unde poate fi influenţată negativ pentru o viaţă întreagă Iam spus că ea face foarte bine că nu pleacă la discotecă, şi că este foarte interesată să înveţe bine, sa-şi capete o profesie care o va ajuta să se realizeze în viaţă. Biblia spune „învaţă pe copil calea pe care trebuie să o urmeze şi cînd ca va îmbătrini nu se va abate de la ea”(Proverbe 22:6). Fie ca să avem discernămînt cănd dăm un îndemn copiilor noştri, astfel ca să culegem roade bune cînd vor fi mari.

Entry filed under: Social.

Începutul lucrării lui Mohamed Consecinţele fumatului

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 197,271 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

