Cum poţi şti dacă eşti o femeie fericită?

Noiembrie 9, 2007 at 5:08 pm 2 comentarii

În zilele noastre întîlnesc tot mai puţine femei care spun că nu sunt fericite în familiile lor, trăiesc doar pentru copii. Care este cauza? De ce aceste femei nu se pot bucura în cadrul familiilor lor?

Eu mă simt o femeie fericită, şi împlinită de relaţia pe care o am cu soţul meu. Nu suntem de mulţi ani căsătoriţi, avem doar un an şi 3 luni, dar experimentăm în fiecare zi o dragoste curată, şi frumoasă. Pentru a fi o femeie fericită trebuie să ai nişte valori şi principii sănătoase, care îţi vor ajuta să zideşti o relaţie trainică în primul rînd cu soţul tău şi apoi cu cei din jurul tău. Pînă la căsătorie nu ştiam multe lucruri, cum să mă comport, cum să vorbesc cu soţul meu, dar fiind deja căsătorită, în fiecare zi învăţ ceva nou, şi asta mă umple de bucurie. Ceea ce mă face pe mine cu adevărat să fiu fericită este:

Să am o Relaţie frumoasă cu Dumnezeu. În fiecare dimineaţă împreună cu soţul avem un obicei frumos de a face studiu biblic în familia noastră. Este un obicei care îmi dă multă bucurie şi împlinire pe tot parcursul zilei, şi nici nu observăm cum trec încercările pe alături de noi.

– Fac ceea ce îi place soţului meu. Încă din perioada logodnei îmi plăcea să fac surprize viitorului meu soţ, pregăteam o poză, prelucrată în photoshop. Iar acum cînd suntem căsătoriţi, ceea ce mă face pe mine cu adevărat fericită este să fac ceea ce îi place soţului meu. Şi nu este zi, în care să nu pregătesc vreo surpriză scumpului meu soţ. Şi dacă cunosc mîncarea lui preferată, atunci o pregătesc mai des, dacă îi place să mă joc în părul lui, asta şi fac. Iar complimentele nu încetează niciodată, cui nu-i place să i se spună că este frumos, că este scump etc. Făcînd toate acestea mă simt cel mai bine, pentru că ştiu că soţul meu este împlinit.

De fapt, ceea ce vreai să îţi facă ţie fă şi tu la fel. Secretul fericirii constă în a dărui unul celuilalt ceea ce este cel mai bun. Aceste principii se aplică şi alte relaţii nu numai în căsătorie, cum ar fi: relaţia cu părinţii, cu fraţii sau surorile tale, cu prietenii, şi cu orice om. Îţi deschid o paranteză, viitorul tău soţ va privi în primul rînd la relaţia ta pe care o ai în familie, cu prietenii, şi apoi îşi va face o concluzie referitor la căsătorie.

Eu sunt o femeie cu adevărat fericită, pentru că am învăţat să dăruiesc dragoste, să iert, şi să fac ceea ce îi place scumpului meu soţ, aşa că relaţia noastră pe zi ce trece este tot mai frumoasă şi mai frumoasă, iar dragostea creşte mai mult ca niciodată. Am auzit zilele acestea pe cineva lăudîndu-se de casa cu două etaje, de mobilă scumpă, şi haine scumpe, dar nu am auzit nici un cuvînt bun despre soţul ei. Eu nu am văzut fericire pe faţa acestei tinere. Pe cînd eu numai despre soţul meu vorbeam, pentru că el este acela care mă face să mă simt fericită cu adevărat.

Tu eşti o femeie fericită? Care sunt adevăratele tale valori? Ce te face să fii fericită?

Dacă doreşti să afli mai multe, sau ai nişte întrebări personale ne poţi scrie la adresa de email: lenuta.blendarencu@gmail.com

Entry filed under: Social.

Boxerul nevăzător Computerul pentru mic şi mare!

2 comentarii Add your own

  • 1. Tatiana  |  Noiembrie 13, 2007 la 3:22 pm

    Mi-a placut foarte mult articolul tau si ma bucur p-u dragostea voastra .Da ,cea mai mare bogatie in familie este linistea ,pacea, buna intelegere si stima reciproca .

  • 2. Doina Bejenaru  |  Noiembrie 19, 2007 la 5:09 pm

    Eşti un exemplu frumos pentru mine şi cred că şi pentru toate fetele care îşi doresc o familie fericită. Învăţ multe lucruri frumoase din articolele tale, care sunt sigură îmi vor prinde bine în viaţă. Domnul să te binecuvînteze.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,029 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

