Iartă-mă

Noiembrie 26, 2007 at 5:51 pm Lasă un comentariu

De multe ori, involuntar, greşim faţă de cineva. Şi nu este nimeni pe lume care să afirme ca nu a greşit. Toţi o facem şi este omeneşte. Greşim în relaţiile cu cei din jurul nostru, cu colegii, cu părinţii  sau cu învăţătorii şi nu în ultimul rînd greşim faţă de Dmnezeu. Însă chia dacă am greşit cumva, care este titudinea noastră după ce am facut-o? Recunoaştem că am procedat greşit, sau plini de mîndrie nu vrei nici măcar să iei vre-o atitudine. Astfel de oameni din păcate sunt mulţi. Iar Biblia spune că, „cine îşi ascunde fărădelegile nu propăşeşte, dar cin ele mărturiseşte, şi se lasă de ele , capătă îndurare.” (Provrbe 27:13). Toţi greşim diferite feluri. Îmi aduc aminte cum supăram pe cineva, poate involuntar, însă după aceasta mă simţeam foarte prost, imi era ciudă pe mine. Mă gîndeam cum de am putut să fac astfel. Şi dacă să fim sinceri , nu ne prea place să recunoaştem că am greşit, totuşi trebuie sa o facem. O dată Domnul Isus a fost întrebat de un învăţător al legii care este cea mai poruncă. La care Isus Hristos a răspuns „Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, şi cu tot cugetul tău, …… şi pe aproapele tău ca pe tine însuţi”. Ni se pare greu să îl iubim pe cineva ca pe noi, pentru că de firea noastră suntem egoişti, şi toată atenţia vrem să fie la noi. De aceia ne şi vine greu să recunoaştem că am greşit. Dar nu vă închipuiţi că aparent un lucru atîtde simplu ca, „îmi pare rău” topeşte inimi împetrite. Şi poţi din nou să te bucuri de prietenia celui din jurul tău. Astfel scapi de o povară de pe inimă, şi eşti cu inima împăcată. Poate mai ai pe cineva de la care trebuie să îţi ceri iertare. Poate chiar acum îl suni şi îi spui că ai greşit, asta te va face să te simţi altfel. Mai bine cu siguranţă. Dar dacă ai greşit în faţa lui Dumnezeu? Sau nici o dată nu te-ai gîndit că poţi să-l superi. Biblia numşte aceasta păcat. Însă Dumnezeu are şi leacul potrivit pentru a te scăpa de greşeli. El l-a trimis pe Isus să moară pentru noi toţi ca să ne salveze de orice, dar absolut orice păcat. Tu doar trebuie sa spui ca iţi pare rău. Şi dacă ne pare rău, atunci mai mult nici nu mai încercam se facem aceleaşi greşeli. Fie ca la timp să ne dăm seama unde greşim , şi la timp să ne cerem scuze faţă de acei la care am greşit. Doar aşa oamenii vor vedea că eşti un om înţelept şi chibzuit.

Entry filed under: Social. Tags: .

Mohamed răspîndeşte învăţăturile sale prin violenţă Ambasada Turciei reacţionează

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 188,459 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

