Cum poţi şti dacă Dumnezeu este Tatăl Tău?

Noiembrie 27, 2007 at 2:49 pm 1 comentariu

Vara aceasta am mers în România, împreună cu soţul meu la un cantonament sportiv, unde s-a studiat „Cum poţi şti dacă Dumnezeu este Tatăl Tău?”. Acolo am avut un timp extraordinar de frumos, şi mai ales studiul acesta mi-a schimbat mult atitudinea mea faţă de lucrare şi faţă de Dumnezeu.

Cum trebuie să arate un creştin adevărat? Cu siguranţă că ţi-ai pus şi tu această întrebare, care este relaţia ta cu Dumnezeu? Eşti creştin? Atunci care este siguranţa ta că vei merge în cer? De fapt, oamenii care nu sunt siguri niciodată, au îndoieli cu privire la mîntuirea lor, aceşti oameni nu au bucurie, nu au pace, nu au încredere, ci numai nelinişte. De multe ori am întrebat pe oameni, dacă sunt siguri că vor ajunge în cer, şi răspunsul este: „nu ştiu, Dumnezeu ştie…” Problema este că oamenii nu ştiu cine este Tatăl lor: Dumnezeu sau diavolul. Pentru aceasta vreau să urmăreşti cîteva calităţi care arată a cui fiu eşti tu?

1. Umblarea în lumina.  În 1 Ioan1:5-10 spune: „… Dumnezeu este lumină şi în El nu este întuneric.” Acum cei care spun că au ca Tatăl pe Dumnezeu, trebuie să umble în lumină. Poate nu-ţi spune nimic a umbla în lumină, dar asta înseamnă să-ţi trăieşti viaţa în aşa fel încît indiferent de situaţie să nu ai nici un motiv să-ţi fie ruşine de ceea ce faci. Tu trebuie să fii un exemplu pentru oamenii din jurul tău, aşa că toţi să se simtă bine atunci cînd sunt în compania ta. Laşi tu ca lumina să strălucească înaintea oamenilor astfel încît ei să vadă faptele tale bune şi să slăvească pe Dumnezeu?

2. Umblarea în dragoste. Nu este destul doar să spui că iubeşti pe cineva, dar trebuie să împlineşti nevoile lui.  De multe ori ne gîndim la a împlini o nevoie materiale, dar de fapt, oamenii de cele mai multe ori au nevoie de acceptare, atenţie, un cuvînt de încurajare, de înţelegere. Aproapele tău poate fi cel din casa ta, din familia ta. Iubeşti tu pe oamenii pe care Dumnezeu i-a pus în viaţa ta? Sau încerci pur şi simplu să te îngrijeşti doar de nevoile proprii? Este frumos să apreciez soţul/soţia tău pentru calităţile deosebite, spune complimente plăcute soţului/soţiei, pentru că asta îi face să se simtă bine şi în siguranţă.

Cel mai mare exemplu de dragoste este în Dumnezeu, atunci cînd ne-a dat darul suprem: Singurul Său Fiu. Dragoste se exprimă cel mai bine prin acţiune – şi cît de bine a exprimat-o Dumnezeu!

Acum dacă Hristos locuieşte în noi, şi noi spunem că suntem în Hristos, oare este prea mult pentru noi să-l iubim pe aproapele nostru? Pe fratele nostru? Pe vrăjmaşul nostru? Prin felul cum iubim arată ai cui copii suntem noi.

Entry filed under: Social.

Nu violenţei în familie! Homosexualitatea nu este o boală

1 comentariu Add your own

  • 1. Tatiana  |  Noiembrie 30, 2007 la 2:04 pm

    Sunt crestina !!! Ma bucur nespus ca sunt Copilul Domnului ,ca am un Tata Ceresc .Lui i-am predat lacrimile mele ,suferintele ,bolile si mai ales intunericul din mintea mea ,in schimb dindu-mi Lumina Lui .In orice imprejurare a vietii stiu ca Domnul ma iubeste si merge inainte mea ,El ma intareste, ma imbarbateaza si imi este alaturi in toate ,daca ascult voia Sa si imblu prin credinta ,nu prin vedere .
    Iata cum m-a schimbat , Domnul pe mine :
    * Mi-a schimbat constiinta ,de care se foloseste El pu slava Cerului
    * Ravna- de lucrare pu cer
    * Indrazneala ,de care se foleseste El de a raspindi Evanghelia
    * Dorinta martureserii ,dorinta cunoasterei Cuvintului lui Dumnezeu .

    Sunt nespus de fericita pu acest handicap al meu,pu suferinte ,ca numai asa voi cunoaste viata deplina ,adevarata viata in Isus Hristos .
    Un frate in suferiti, iubeste sa spuna :”Caruciorul meu nu ar avea viata ,daca eu nu as sta in el „.
    Iar eu prefer sa spun :”Eu nu m-as bucura de nimic, daca as avea sanatatea din plin „.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 195,071 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

