Medicii setoşi după Cuvîntul lui Dumnezeu!

Noiembrie 30, 2007 at 11:35 am Lasă un comentariu

Împreună cu toată familia suntem pentru cîteva zile la ţară, dar cel mai frumos lucru a fost că am folosit acest timp pentru a vesti Evanghelia. La iniţiativa medicilor din comuna Arioneşti, raionul Donduşeni, comuna mea de baştină, am mers la punctul medical şi am avut un timp de întrebări şi răspunsuri pe teme biblice. Mi-a plăcut foarte mult să văd că oamenii singuri vin cu iniţiativă, ne-au invitat să discutăm cu ei pentru că aveau multe întrebări legate de Biblie. Dacă sincer, a fost un timp foarte plăcut, medicii au fost deschişi să asculte mărturia noastră, lucrarea pe care o facem împreună cu familia noastră.Îndemnul nostru pentru ei a fost să fie buni creştini în biserica lor, să studieze Sfintele Scripturi şi să trăiască după Scripturi. Absolut toţi din cei prezenţi au fost impresionaţi de motivarea care le-am făcut-o, şi că nu i-am impus o religie, nu i-am atras la o biserică. I-am lăsat ca ei singuri să studieze şi să vadă ce spune Dumnezeu cu privire la viaţa lor, ce trebuie să facă ei, pe cine să asculte şi pe cine nu. Din partea medicilor au fost adresate foarte multe întrebări cum ar fi: Care religie este mai corectă? Ce spune Dumnezeu cu privire la contracepţie? Care este deosebirea între „a curvi” şi „a preacurvi”? Şi atunci cînd omul pune întrebări asta înseamnă că ei caută adevărul, caută pe Dumnezeu, şi au rămas parcă ruşinaţi într-un fel că nu cunosc Biblia, şi chiar au recunoscut că este păcatul lor cel mai mare. Dar nu s-au descurajat, am văzut cum s-a aprins o flacără în ele de a studia în fiecare zi Cuvântul lui Dumnezeu, pentru că numai Cuvîntul te face liber, şi fericit. Şi mă bucur aşa de mult pentru ele că au înţeles lucrul acesta. Vreau să mulţumesc medicului şef d-na Ina Baltă, care a organizat această întîlnire, şi mă rog ca într-o zi să experimenteze adevărata eliberare şi fericire, pe care numai Cuvântul lui Dumnezeu poate da. Medicii au fost foarte mulţumiţi, că am mers la ei, şi că au avut o deosebită plăcere să discute cu noi.

Oamenii din toate timpurile au căutat pe Dumnezeu, şi mai caută şi astăzi, întrebarea este vesteşti tu la oameni Evanghelia? Foloseşti evenementele pentru a răspîndi mesajul Evangheliei?

Entry filed under: Social.

Mărturia unui fost lider homosexual Ziua mondială de combatere SIDA

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 194,353 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

