Despre şedinţele consiliului municipal Chişinău

Ianuarie 22, 2008 at 9:57 pm Lasă un comentariu

Astăzi am participat la şedinţa consiliului municipiului Chişinău. De fapt oricine poate să participe deoarece sunt publice. Însă eu am fost în calitate de jurnalist la Ziarul Liber. Din start s-a anunţat că se va începe la ora 10. Ceia ce de fapt nu s-a întîmplat, şi şedinţa s-a început cu 35 minute întîrziere. Eu am absolvit Universitatea de Stat (FRIŞPA) şi prin urmare imi sunt cunoscute multe din practicile administrative. Nu voi critica pe nimeni, şi nici nu o voi face. Dar, ce am observat în cadrul şedinţei a fost că interesele de partid sunt mult mai mari decît interesele orăşenilor. Nu am practica domnilor consilieri, însă înţeleg cîte ceva din bunul simţ. Consilierii sunt reprezentanţii orăşenilor în Consiliu. Ei ar trebuie sa fie un exemplu pentru toţi orăşenii. S-au luat mai multe decizii importante pentru Chişinău. De exemplu a fost majorat salariile bugetarilor orăşeni, apoi copii de la orfelinate vor avea mai mulţi bani pentru hrană. Însă personal cred, că ar fi mai bine ca: şedinţele să se înceapă la timp.

Cînd cineva vorbeşte este respectuos ca ceilalţi să asculte. Ceia ce nu s-a întîmplat. Fiecare vorbea ce dorea, telefoanele sunau neîncetat, şi nu semăna de loc a şedinţă importantă.

Se aduceau replici urîte. Consilierii sunt de la diferite partide. Şi se vota conform culorii politice. Şi în acest caz se aduceau atacuri urîte democraţii împotriva comuniştilor şi invers. Prin urmare nu cred că vorbele urîte ar trebuie să îşi aibă loc mai mult la asemenea şedinţe. Este doar o părere personală ceia ce am afirmat. Însă sunt convins că multe din lucruri s-ar îmbunătăţi dacă oamenii de la conducere ar face orice pentru binele oamenilor şi nu s-ar folosi de funcţiile pe care le au.

Entry filed under: Politic. Tags: .

Lenin omagiat Evanghelia vestită celor din morminte

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2008
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 188,629 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

