Ziarul Liber la un an de existenţă

Mai 16, 2008 at 8:08 pm 2 comentarii

Astăzi jurnaliştii de la Ziarul Liber au celebrat un an de existenţă pe tărîmul mediatic din Moldova. A fost un an al încercărilor şi provocărilor. Un an cînd ne-am consolidat ca şi echipă, am învăţat cum se face jurnalism, şi cum să transmitem valorile adevărate. Am învăţat să fim echidistanţi şi corecţi în ceia ce scriem. Am învăţat să nu facem compromisuri. Multe din aceste lucruri le-am învăţat din mers, însă nici chiar aşa nu ne-am dat bătuţi de jurnaliştii cu experienţă, care de multe ori ne priveau de sus. Visul meu referitor la viitorul acestui ziar,este de a creşte profesional ziaristic. De a transmite doar valori care zidesc simplu cititor, şi de a ne feri de bîrfele în care tot mai des cad unii reprezentanţi ai mass-mediei. Ţin să îmi felicit toţi colegii pentru munca care au depus-o. Pentru disciplina de care au dat dovadă, şi de felul eroic cum au trecut prin diferite încercări. Toate aceste ingrediente formează o echipă. Iar dacă ai o echipă, mergi mult mai uşor prin toate încercările vieţii. La mulţi ani !!!

Entry filed under: Social.

Iurie Roşca spune nu „paradei homosexualilor” Gînduri despre moralitate!

2 comentarii Add your own

  • 1. felicia  |  Mai 17, 2008 la 6:41 pm

    Multumim pentru felicitari! Ma bucur ca cu ZL putem visa frumos, ca de altfel intrega viata cu Hristos! Felicitari si voua!

  • 2. Arete  |  Iunie 19, 2008 la 9:17 am

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Arete.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 194,401 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

