O ce frumoasă eşi Moldovă dragă !!

Mai 24, 2008 at 10:30 am Lasă un comentariu

Pentru două zile am fost la buneii soţiei mele în comuna Arioneşti. Este un sat de la nordul Moldovei , aşezat pe malul Nistrului. Această localitatea te farmecă cu peisajul pitoresc. Dacă ai ocazia să vii în perioada caldă a anului vei vedea o frumuseţe deosebită, una datorită copacilor care fac din acest sat, probabil unul din cele mai înverzite localităţi din ţară. Am avut ocazia să călătoresc întreaga ţară, dar mai verde localitate nu am văzut. Şi atunci mi-am zis că mai frumoasă ţară ca Moldova nici nu există. Cel puţin pentru mine. De o dată i-am mulţumit lui Dumnezeu că ne-a dat o aşa ţară, cu un aşa pămînt roditor. Un bun prieten de al meu care activează într-o ţară străină, mi-a confirmat şi el frumuseţea Moldovei noastre. Acelaşi lucru pot să îl spună şi acei concetăţeni care îşi cîştigă existenţa în alte ţări. Poate par, puţin visător, în condiţiile sărăciei în care trăim, însă nici cea mai mică sărăcie nu pot ştirbi din frumuseţea Moldovei. Mergînd pe drum, şi admirînd cîmpiile înverzite, frumoasle livezi de la nordul Moldovei, văzind cetatea Sorocii, am înţeles de ce atît de multe popoare tînjeau după aceste teritorii. Începînd de la Imperiul Roman , cel Otoman , şi nu în ultimul rind şi cel Sovietic. Pămînturile Moldovei are cel mai fertil humus, care abia îşi aşteaptă fii să se întoarcă acasă şi să-l lucreze. Dacă fiecare din noi şi-ar face bine responsabilitatea de cetăţean şi ar avea un spirit al patriotismului , atunci gîndul că vom avea o Elveţie, proprie nu va fi departe. Noi cu toţii putem face, ca acest cadou din partea lui Dumnezeu, Moldova, să devină o ţară frumoasă. Am decis ca nici o dată să nu vorbsc de rău, ori unde aş fi, ţara mea. De multe ori aud oameni nemulţumiţi de faptul că trăiesc aici. Şi aduc cele mai urîte înjurături Moldovei. Ceia ce nu merită. Noi cu toţii formăm Moldova, şi doar de noi depinde bunul ei mers. Eu am luat căteva decizii. Nu imi voi abandona ţara nici o dată, pentru altă ţară, voi promova valorile neamului nostru, şi voi învăţa şi pe alţii să îşi iubească ţara. Însă vreau sa te întreb, care este atitudinea ta faţă de Moldova ? Ce faci tu pentru ţara ta ?

Entry filed under: Social.

De ce promovez valorile creştine prin acest blog? A fost constituit Consiliul Naţional de Apărare a Familiei şi Moralităţii

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,003 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

