Fiecare lucru îşi are locul său în viaţă

Iulie 3, 2008 at 5:33 pm Lasă un comentariu

Mă miră foarte mult dorinţa aprinsă a tinerilor de a se îmbogăţi peste noapte. Şi pentru a-şi îndeplini această dorinţă recurg la cele mai diverse căi. Recent am întrebat un absolvent al unui elev de clasa nouă, care mi-a spus că unicul său scop este de a face cît mai mulţi bani. De o dată mi-am adus aminte de un verset din Biblie care spune că, „iubirea de bani este rădăcina tuturor relelor”. Apoi unii tineri în goana după o îmbogăţire rapidă, cumpără cele mai scumpe lucruri, care dacă e să fim sincer nu prea au nevoie. Am auzit multe cazuri cînd tinerii nu îşi cumpărau elementarul necesar, doar că să se împrumute pentru a-şi putea cumpăra lucruri scumpe. Doar că să arate că e în timp cu moda. Unii fac din bani idial, alţii scop iar a treia categorie un mod de ai manipula pe alţii. Un frumos exemplu de relaţie cu banii o avem pe paginile Sfintelor Scripturi. Avraam era un om foarte bogat, o bogăţie pe care mulţi azi nici nu îşi închipui să o viseze, însă acest om punea pe primul loc relaţia sa cu Dumnezeu, iar banii îi folosea ca să îşi zidească relaţii frumoase cu vecinii săi. Căţi din oamenii cu bani fac astfel în zilele nostre?

Tinerii mai rău, vor totul acum şi imediat. Însă Biblia spune că e „bine ca în tinereţe să purtăm un jug”. Adică fiecare lucru să îşi aibă timpul lui. Cu părinţi plecaţi peste hotare, avînd maşini şi telefoane mobile de ultimă generaţie, tinerii nu mai au alte valori, decît îmbogăţirea rapidă. Este o cursă falsă, la care cad foarte mulţi. În mod logic tinerii mai întîi ar trebuie să îşi facă o profesie, să înveţe bine şi să lucreze, iar după o muncă cinstită va avea şi succes. Însă acum relaţiile dintre copii şi părinţi se reduce doar la banii care îi trimit aceştia de peste hotare. Este un tablou trist şi alarmant. Eu nici o dată nu am pus preţ pe lucurile materiale. Scopul meu este să investesc în oamenii din jurul meu. Pentru că am promisiunea din partea lui Dumnezeu să nu mă îngrijorez de nimic, ci mai întîi să caut împărăţia Lui, să toate lucrurile mi se vor da pe deasupra. Şi experimentez din plin acest lucru. Asta nu înseamnă că nu lucrez, ba dimpotrivă, o fac, dar pun preţ pe oameni, căci omul este valoare supremă. Cînd ai prioritate binele aproapelui tău, vei avea cea mai mare satisfacţie. Şi atunci cu de fiecare lucru mă voi bucura din plin.

Nu oare mulţi sunt acei care lucrează în diferite ţări, dar nu mai au împlinire din banii cîştigaţi , şi mereu sunt în datorii? Pentru că unde îţi este inima acolo îţi este şi comoara ta. Dorinţa mea este ca să ne grăbim în a face bine, şi restul va veni la timpul lui. Aşa o spune Dumnezeu. Tu doar crede-L

Entry filed under: Social.

Cum să te protejezi de pericolul violului Ca la irakieni la nimeni

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2008
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 197,208 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

