Prima tabără de computere organizată de şcoala de computere „ScripTehInfo”!

Iulie 5, 2008 at 11:18 am Lasă un comentariu

Vara este un anotimp frumos cînd copiii cît şi cei mari se odihnesc. Cei mai mulţi pleacă la munte, la mare împreună cu toată familia. Tabăra de computere organizată de şcoala de computere ScripTehInfo a combinat foarte bine timpul de odihnă cu timpul de a învăţa computerul. În continuare doresc să va împărtăşesc lucruri frumoase din această tabără.b

Săptămîna trecută s-a încheiat PRIMA TABĂRĂ DE COMPUTERE, ce a avut loc în oraşul Călăraşi. A fost prima tabără de computere nu numai a şcolii „ScripTehInfo”, dar prima tabără din Republica Moldova. Această tabără este unicală pentru că s-a îmbinat odihna cu învăţatul.

Pentru mine această tabără a fost una foarte interesantă. Am zidit relaţii cu elevii mei. Ne-am jucat împreună, am studiat împreună, a fost un timp minunat. La această tabără am studiat programul Excel şi HTML. Copii au rămas foarte impresionaţi de lucrurile frumoase aflate la această tabără. Ei spuneau că niciodată nu au învăţat aşa de multe într-un timp aşa de scurt. Fiecare curs a fost predat în baza unei cărţi din Sfintele Scripturi. Mulţumesc foarte mult Dlui Vasile Filat pentru că a alcătuit aceste cursuri şi pentru că a fondat şcoala de computere „ScripTehInfo”. Vreau să-i mulţumesc Dlui Vasile Filat pentru că m-a învăţat cum să predau aceste cursuri, aşa ca să ajung şi eu profesoară în cadrul şcolii de computere.

Partea cea mai frumoasă a taberei a fost că elevii au studiat Sfintele Scripturi, şi anume despre caracterul integru a lui Iosif. La sfîrşitul taberei am întrebat elevii mei ce le-a plăcut cel mai mult. Răspuns a fost studiul biblic inductiv despre Iosif. După ce au studiat caracterul lui Iosif au luat decizii importante pentru viaţă, cum să fie integri într-o societate unde se propagă imoralitatea la orice pas.

În una din zile am organizat un joc cu toată tabăra, unde participanţii trebuiau să facă mai multe poze după anume condiţii. De exemplu, trebuia să se fotografieze cu toată echipa în copac, să mulgă o vacă sau o capră, să se fotografieze cu un poliţist etc. Acest joc a făcut ca toţi cei care au participat să se cunoască şi a lucrat mult la unitatea lor.

Un alt exerciţiu a fost strîngerea semnăturilor de prin Călăraşi şi satele din împrejur. Eu am mers cu grupa mea în comuna Seliştea, unde am adunat semnături pentru ca sintagma „orientare sexuală” din proiectul de lege pentru combaterea şi prevenirea descriminării. Am mers din casă în casă şi am explicat la oameni pericolul acestei legi. Ei au ramas indignaţi de ceea ce intenţionează organizaţia Genger-Doc M. Absolut toţi oamenii au fost de acord să se semneze pentru a scoate sintagma „orientarea sexuală” din proiectul de lege. La sfîrşitul taberei fiecare participant a luat cîte o foaie pentru a aduna semnături în satele lor.

În această tabără am invitat mai mulţi studenţi de ai mei şi două fete din satul meu. Săptămîna aceasta am mers la mine în sat la părinţi în vizită. Şi m-am bucurat cînd am auzit că aceste fete au adunat vreo 40 de semnături şi au trimis-o la Ministerul Justiţiei. Pe lîngă aceea că au învăţat computerul, Sfintele Scripturi, elevii au învăţat sa-şi iubească ţara, să se lupte pentru ea.

Entry filed under: Social.

Sesiunea a doua a Facultăţii de Misiune Creştină prin sport Cînd emiţi o lege, gîndeşte-te la poporul tău !!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2008
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,653 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

