Examenul vieţii!

Iulie 17, 2008 at 6:56 pm Lasă un comentariu

„Viaţa poate fi înţeleasă numai privind înapoi, dar trebuie trăită privind înainte.” (S. Kierkegaard)

Noi ca şi familie ceva timp în urmă am trecut printr-o perioadă foarte grea cînd am pierdut o sarcină gemelară. În acel moment nu puteam să privesc înainte, speranţele erau epuizate. Mulţumesc mult lui Dumnezeu pentru că nu m-a lăsat să cad în dipresie. Dumnezeu spune la Matei 11:28 „Veniţi la Mine toţi cei trudiţi şi împovăraţi şi Eu vă voi da odihnă. Aşa este Dumnezeul nostru, El nu ne lasă cu nici un chip. Vreau să mulţumesc foarte mult scumpului meu soţ, chiar dacă şi lui îi era greu, dar a ştiut cum să mă ridice, şi să mă îmbărbăteze aşa de frumos. A organizat ieşiri la muzee, parcuri, pizza numai ca eu să ma simt bine. Ceea ce face şi pînă astăzi. Sunt cea mai binecuvîntată şi împlinită soţie alături de un un aşa soţ. Ori de cîte ori mă vedea tristă alunga tristeţea din inima mea, pînă vedea zîmbetul pe faţa mea. Deasemenea mulţumesc foarte mult şi părinţilor mei pentru că au fost alături de noi, şi ne-au susţinut foarte înţelept. Acum cînd privesc înapoi înţeleg că este o încercare pe care Dumnezeu a îngăduit-o în viaţa noastră ca şi familie. Dar privim înainte pentru că Dumnezeu este cu noi. La Proverbe 3:26 este scris: „căci Domnul va fi nădejdea ta, şi El îţi va păzi piciorul de cădere.”

Entry filed under: Social.

Trei sute de euro costă viaţa unui om Demografia naşte îngrijorări

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2008
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,693 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

