Un politist care a uitat ce înseamnă bunul simţ

Octombrie 15, 2008 at 8:12 pm 1 comentariu

Am un respect pentru poliţişti, de multe ori am întîlnit fiind cu maşina poliţişti care işi făceau cinstit meseria şi corect. Însă tot mai des se fac glume proaste pe seama poliţiei. Însă în ultimul timp ceia ce am văzut la buletinele de ştiri am văzut cum unii poliţişti îşi încalcă grosolan atribuţiile. Astăzi  veneam cu un prieten de al meu din Lăpuşna, şi ne-am oprit la un izvor ca să  luăm apă potabilă. Mi-a venit şi mie rîndul şi aşteptam ca să mi se umple vasul cu apă. În acel moment a venit un poliţist şi a sfidat  orice elemnet al bunului simţ. A trecut peste toţi oamenii care aşteptau să le vină timpul să ea apă. Când l-am întrebat de ce face aşa el foarte urât a răspuns că nu e treaba noastră. Eu i-am spus că poliţiştii trebuie sa fie exemplu pentru cetăţeni, dar nu să bage frica în ei. Şi că ar fi bine să îşi ceară scuze, iar ca răspuns am primit că, „poliţiştii nu îşi cer scuze de la alţii”. Nu cred că atitudinea acelui poliţist reprezintă întreaga poliţie din Moldova. Însă vreau să dau un semn de alarmă. Poliţia din Moldova trăieşte pe banii noştri, ei sunt ca să ne apere, nu ca sa bage frica în oameni şi să încalce regulile elemntare ale bunului simţ. Biblia spune că „Dregătorii (poliţiştii inclusiv) nu sunt de temut pentru o faptă bună, ci pentru una rea.  Vrei dar să nu-ţi fie frică de stăpânire? Fă binele şi vei avea laudă de la ea. El este slujitorul lui Dumnezeu pentru binele tău” (Romani 13:4)

Foarte mult doresc ca poliţiştii să înţeleagă acest lucru. Ei sunt puşi pentru binele oamenilor, nu însă pentru ai teroriza cu uniforma lor. Acest lucru este posibil  doar studiind Cuvîntul lui Dumnezeu, şi atunci orice om va înţelege care este voia Lui pentru noi oamenii.

Entry filed under: Social.

Cine va plânge pentru Chişinău ? Obrăznicia activiştilor homosexuali

1 comentariu Add your own

  • 1. Druta  |  Octombrie 17, 2008 la 6:57 am

    Foarte corect si adevarat. Ei isi permit sa te invinuiasca de incalcare de reguli chiar daca nu esti vinovat si sa te sperie ca iti ia permisul doar ca sa le dai mita. Prostindu-te din ochi si fara nici o frica, fiiind constienti ca tu nu poti dovedi nimic. Pacat ca am ajuns la astfel de zile.
    Alina

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2008
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,637 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

