Copiii de la gradiniţa nr. 71 au trecut cursul Paint

Decembrie 22, 2008 at 4:47 pm 1 comentariu

decembrie-078Împreună cu directoarea grădiniţei nr. doamna Raisa Cravcenco, am convenit să predăm un curs pentru copii,  şi anume Paint, alcătuit de fondatorul şcolii de computere dl Vasile Filat.decembrie-080

Astăzi de dimineaţă am mers la instituţia preşcolară  nr. 71 din sectorul Botanica, unde am predat un curs de Paint la 20 de copii. La acest curs copiii au învăţat a desena în programul Paint. Ca si material pentru desen am folosit istorioara lui Iona. Apoi potrivit cu această istorioară copiii trebuiau să deseneze. Mi-a plăcut foarte mult să lucrez cu aceşti copii, au fost foarte activi la răspunsuri, dar şi mai activi la gălăgie. Dar aşa sunt copiii, ce să le faci!decembrie-088

Al doilea desen copiii trebuiau  singuri să-l deseneze. Şi aproape toţi au desenat cum Iona se ruga în burta peştelui ca să fie salvat. Iată unul din desene, în care este arătat pe Iona în burta peştelui, stă în genunchi şi se roagă lui Dumnezeu.

La sfîrşit i-am întrebat dacă le-a plăcut, atunci toţi copiii într-un glas au strigat tare, „DA”. Apoi am cerut ca fiecare să-mi spună ce le-a plăcut cel mai mult din ceea ce i-am învăţat. Ştiţi ce mi-au răspuns: „Mi-a plăcut istorioara despre Iona, el nu a ascultat de Dumnezeu şi s-a făcut o mare furtună pe mare. El a fost înghiţit de un peşte mare. În burta peştelui s-a rugat ca să fie salvat.” Alt copil a spus: „Trebuie să fim şi noi ascultători de Dumnezeu, de părinţi şi de educatoare”.  

După ce au spus concluziile de la lecţie, copiii mi-au mulţumit frumos şi mi-au cîntat un colind de crăciun.

Entry filed under: Social.

Pro Tv şochează din nou De Crăciun s-au întâmplat

1 comentariu Add your own

  • 1. viktoriaf  |  Decembrie 22, 2008 la 5:18 pm

    Awww, sunteti bravo ca ati initiat si lucrarea la gradinite…
    I wish I were there…
    Binecuvantari!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Decembrie 2008
L M M M V S D
« Noi   Ian »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,120 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

