Cum am trăit ziua de 7 aprilie ..

Aprilie 13, 2009 at 3:24 pm Lasă un comentariu

  Tot ce voi scrie în acest articol am trăit în ziua de 7 aprilie. Unele din lucrurile văzute au fost relatate pe larg şi de presa de la Chişinău, în funcţie de politica editorială a fiecărei instituţii media. Această dată o va ţine minte generaţii întregi de oameni de acum încolo, după ce cele două clădiri, Preşedenţia şi Parlamentul Republicii Moldova au fost vandalizate de un grup de tineri bine organizaţi. Cel puţin aşa am văzut eu, cum doar un grup de tineri au atacat incendierea acestor două clădiri de stat, iar restul s-au lăsat provocaţi. Am mai auzit că se striga «unire» în limba rusă, ceea ce mi-a dat de gândit, şi mi-am pus mai multe întrebări. Imediat după 7 aprilie, au început şiruri de acuze la adresa opoziţiei, precum că ei ar fi incendiat cele două edificii de stat. Lucrurile au stat total invers judecând după ce am văzut la faţa locului. Unii lideri din opoziţie, disperaţi încercau să potolească furia celor care aruncau cu pietre în aceste clădiri, lucru care nu le-a reuşit, iar provocatorii au reuşit perfect să ducă un plan la îndeplinire. Din păcate autorul sau autorii planului nu este încă cunoscut, dar cred cu desăvârşire că nimeni nu va putea rămâne veşnic nepedepsit. Cel rău nu poate să continuie în nelegiuire. Apoi am rămas cu inima frântă când am văzut cum erau atacaţi verbal de presa de guvernământ partidele care au acces în Parlament. Limbajul de până la alegeri şi după ele, a rămas neschimbat, lucru care ne demonstrează faptul că în Moldova insinuările şi bârfele sunt la ele acasă. Dar întorcându-mă la evenimentele de 7 aprilie, aş mai dori să spun că, deşi este lăudată, poliţia a mimat rolul ei de poliţie. În loc să intervină repede pentru ai opri pe cei aproximativ 200 de provocatori care mişeleşte au incendiat cele două clădiri, ordinile de forţă sunt folosite ca unelte de a băga teroarea în oameni. Prea puţini dintre cei care au ieşit în cel mai democratic şi sincer mod de a-şi exprima dezacordul referitor la alegerile parlamentare, acum pot să meargă liniştiţi pe stradă. Şi asta din simplu motiv, că preşedintele nostru, a afirmat tare şi răspicat că vom plăti pentru asta, cu toţi. Iar evenimentele din ultimul timp par să îi dea dreptate.

După evenimentele din 7 aprilie se scriu rânduri întregi de scenarii şi comentarii. Însă un lucru este clar, Moldova nu va mai fi ceea ce a fost odată. Fiecare în cel mai personal mod are o parte de vină pentru starea în care a ajuns acum ţara noastră. Acum cu toţii trebuie mai mult ca oricând să ne întoarcem cu faţa la Dumnezeu, şi să venim cu o pocăinţă sinceră. El care spune că «dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu, se va smeri, se va ruga şi va cauta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele – îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi îi voi tămădui ţara.» (Biblia, 2 Cronici 7:14). După cum vedem, este o soluţie şi pentru noi ca popor. Acum nu ne rămâne decât să o aplicăm.

Entry filed under: Politic.

10 Aprilie – Post pentru izbavirea Moldovei „Cine umblă cu bârfeli dă pe faţă lucruri ascunse..

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,676 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

