Vizitează bolnavii!

Iunie 18, 2009 at 6:11 pm Lasă un comentariu

Astăzi împreună cu mai mulţi jurnalişti ai Ziarului Liber am fost şi am cadonat câte un ziar bolnavilor din spitalele amplasate în zona Malina Mică a oraşului Chişinău. Este o acţiune pe care o facem în fiecare săptămână având în vedere câtă suferinţă se află în aceste spitale, iar o vizită la un bolnav este o mică picătură de mângâiere pentru ei. Am rămas cutremurat când intram în saloanele bolnavilor de tuberculoză, mulţi din ei au spus că „numai voi cei de la Ziarul Liber ne mai vizitaţi, restul se tem de noi”. Nici măcare rudele lor  nu doresc să îi mai viziteze de frică că se vor molipsi de această boală. După ce discutam preţ de câteva minute le apărea zâmbetul pe buze, că măcare cel puţin cineva i-a ascultat ce îi doare. O soră medicală ne-a spus că din păcare numărul oamenilor bolnavi de tuberculoză este în creştere, şi ne-a rugat ca prin intermediul ziarului să avertizăm populaţia să fie atentă la propria sănătate, dar să nu uite nici de cei bolnavi. Atunci mi-am adus aminte de ceea ce a spus Domnul Isus pe paginile Sfintelor Scripturi că  ” am fost gol, şi M-aţi îmbrăcat, am fost bolnav, şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine” (Matei 25:36). Haideţi să ne oprim un pic din goană şi rutina noastră zilnică, şi să ne aducem aminte de cei care merită un pic de mângâiere,şi vă spun cu toată sinceritatea, aceşti oameni nu doresc altceva decât să stai să îi asculţi. Fie ca Dumnezeu să ne ajute să simţim cu cei din jurul nostru, şi poate atunci lumea va fi un pic mai bună.

Entry filed under: Social. Tags: .

Prima mare fraudă electorală Cum trebuie să fie un lider?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 188,638 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

