Imoralitatea ia amploare

Iulie 25, 2009 at 9:52 am Lasă un comentariu

Fiind în vizită la părinţii soţului meu, am rămas foarte indignată de ceea ce am auzit. Imoralitatea ia amploare cu paşi rapizi. În ultimile luni, s-au întîmplat nişte cazuri infiorătoare. Recent a avut loc o tentativă de viol, unde un minor de 16 ani intenţiona să violeze servitoarea de la şcoală, aceasta cu vîrsta în jur de 45 ani. Băiatul a urmărit-o pe femeie cînd ea a rămas singură, şi a atacat-o.   Femeia de serviciu spune că la urmărit foarte bine pe violator, deoarece acesta toată ziua a stat la şcoală urmărind fiecare pas a acesteia. La doar 16 ani acest minor, a reuşit să comită şi alte infracţiuni de acest gen. Se vede o bună experienţă la acest copil, din felul cum şi-a pregătit terenul de atac. Victima ştiind de comportamentul lui anterior şi-a dat seama de intenţia lui, şi a început să strige, chemînd după ajutor. În bucătăria şcolii lucrau nişte oameni, ei au auzit ţipetele disperate a servitoarei, şi au început să strige. Băiatul şi-a dat seama că poate fi prins în orice moment, a fugit acasa. Cel mai trist a fost cînd poliţia a venit acasă, să-l interogheze pe minor, părinţii au spus că el a fost toată ziua acasă. Prin faptul că părinţii au minţit, ei de fapt au încurajat pe băiatul lor să comită şi alte infracţiuni, ştiind că părinţii îi vor lua apărarea. Aceasta este greşeala cea mai mare a părinţilor care acoperă greşelile copiilor lor. Cum vom avea o societatea educată dacă chiar părinţii încurajează pe copiii lor să facă lucruri rele. Nu aceasta este educarea copiilor cînd îi protejăm pentru răul făcut. Eu îmi aduc aminte de copilăria mea şi chiar pînă acum, fiind mare, părinţii mei cînd văd că nu fac ceva corect, mă mustră şi mă corectează. Pentru că o fac pentru binele meu şi pentru binele celor din jurul meu. Dacă ar face aşa toţi părinţii, ce generaţie sănătoasă am creşte pentru binele acestei ţări.

Cît ţine de minorul violator, după acest incident, oamenii din sat au povestit şi alte lucruri rele şi chiar foarte ruşinoase despre el. O femeie după ce şi-a scos viţica undeva să pască, a văzut cum acest băiat, în vîrstă de 16 ani întreţinea relaţii sexuale cu viţică. Deci, pe lîngă faptul că este violator, el este şi zoofil. Eu cred că, atît autorităţile din sat cît şi şcoala, şi întreg satul, ar trebui să se ia măsuri în privinţa acestui minor. Pentru că mâine poate fi altcineva victima acestui infractor. Biblia spune la Proverbe 13:24 ” cine cruţă nuiaua, urăşte pe fiul său, dar cine-l iubeşte, îl pedepseşte îndată”

Entry filed under: Social.

Instituţia familiei în Transnistria a intrat în colaps Democraţia — şansa de a ne corecta conducătorii.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,653 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

