Prostituatele pot fi salvate

August 6, 2009 at 7:57 pm Lasă un comentariu

Astăzi am plecat să îmi fac revizia tehnică la maşină la o instituţie ce se află pe strada Calea Basarabiei. Acest lucru din păcate este ştiut ca unul  unde de cele mai multe ori  fetele se prostituiază. Trecând pe această stradă am văzut câteva fete care încercau să îşi ademenească potenţialii cleienţi. Dat fiind faptul  că locul unde trebuia să trec rezivizia tehnică a maşini se află peste drum, m-am oprit pentru întoarce maşina. Imediat de maşina mea s-au apropiat două fete care a uspus preţul „serviciilor lor”.  Nu le-am spus nici un cuvânt urât, dar m-am interesat de ce fac ele asta. Şi mi-au spus că „doar pentru copii care sunt acasă”. Una din ele are un băieţel de 3 ani şi nu are cu ce să îl hrănească. Iar cealaltă femeie  cu lacrimi în ochi  mi-a spus că dacă ar avea altă ocupaţie unde ar putea câştiga bani,nu ar face niciodata aşa ceva.  În timp ce vorbeam oamenii din jur  strigau la ele şi le numeau cu cele mai urâte cuvinte. După ce au vorbit ele, le-am spus că ele pot fi salvate de acest păcat prin iertarea în Domnul Isus Hristos.   Le-am mai spus că prin credinţă pot fi spălate de  acest păcat. Ele nu credeau că mai pot fi iertate, dar când le-am  dat exemple din Biblie când femei imorale  prin credinţă au primit darul vieţii veşnice în Isus Hristos, s-au pus pe gânduri.  La urmă le-am spus că Biblia este răspunsul la orice întrebare  pentru că „toţi au păcătuit şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu,( Romani 3:23),… dar darul fără plată a lui DUmnezeu este viaţa veşnică în Isus Hristos” (Romani 6:23)

 

Entry filed under: Social.

Am ajuns aici şi din cauza lor O nouă alianţă democrată în istoria Moldovei

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,308 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

