Atitudinea corectă faţă de boală

August 20, 2009 at 10:40 am Lasă un comentariu

Dumincă în cadrul serviciului divin de la biserica Bunavestirea, am ascultat mesajul „Cum să o atitudine corectă faţă de boală”, de preotul bisericii, Vasile Filat.   În urma acesti mesaj am văzut care este perspectiva oameniloc când eşti bolnav, şi am văzut că de mult ori fără să vreau aveam şi eu aceleaşi gânduri. Adică, dacă cineva era bolnav, îi spuneam că numai este salvare, sau să nu facă zarvă pe seama bolii lui. Apoi perspectiva oamenilor merge mâna la mână cu perspectiva reală, sau pragmatică, ceea ce presupune, că atunci când omul este bolnav sunt implicate multe cheltuieli. Un lucru ce l-am înţeles foarte bine este că atunci când eşti bolnav, în primul rând să alerg la medicul suprem care este Domnul Isus Hristos, şi ulterior la medici. Să mă încred în puterea Lui vindecătoare şi apoi în soluţiile medicilor. Domnul Isus este cel care poate vindeca, însă pentru aceasta El cere o condiţie. Ca noi toţi să avem credinţă când cerem să fim vindecaţi.  Da, de multe ori vindecare pe care o ceri de la Isus nu vine, în acest caz, am înţeles că trebuie să accept voia lui Dumnezeu asupra vieţii mele. Căci am văzut multe cazuri când oameni perfect sănătoşi au murit subit, iar alţi oameni cu o boală poată să trăiască  mulţi ani. Vă propun să ascultaţi acest mesaj accesând portalul www.bunavestirea.md . Şi fie ca Cuvântul lui Dumnezeu să vă fie alinarea în orice problemă a vieţii.

Entry filed under: Biserica BunaVestire.

Scandal interconfesional în Moldova Homosexualii continuă să descrimineze

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 195,071 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

