Nu te poţi ascunde de Dumnezeu

Septembrie 10, 2009 at 6:53 am Lasă un comentariu

Dacă ai crezut vre-o dată că poţi să te ascunzi de Dumnezeu, vreau să îţi spun că nu ai nici o şansă. Vreau să citeşti aceste versete din Biblie. Psalmistul David ne spune că „Domnul ne cercetează de aproape şi ne cunoaşte, ştie când stăm jos şi când ne sculăm, ştie când umblăm şi când ne culcăm, cunoaşte toate căile noastre. Nici nu ajunge cuvântul pe limbă şi Domnul deja ştie ce vom spune. Nu putem fugi de Faţa Lui niciodată”. Eu credeam nu cu mult timp în urmă că pot fugi de Dumnezeu şi că nimeni nu îmi va vedea faptele mele murdare, însă citind Psalmul 139, mi-am dat seama că Dumnezeu vede, ştie, cunoaşte absolut totul, pentru că El „ne-a întocmit rărunchii, şi m-a ţesut în pântecele mamei mele, şi la Dumnezeu TOATE zilele noastre sunt scrise şi rânduite mai dinainte de a fi fost vre-o  una din ele”. Poate şi tu asemenea mie ai încercat să te ascunzi de faţa Domnului? Azi mai ai încă şansa să îţi ceri sincer iertare şi să vii la El, pentru că te aşteaptă.

Entry filed under: Social.

Cum vor mai argumenta acum? Omorâţi din cauza islamului

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,155 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

