Ce îmi doresc în 2010

Ianuarie 1, 2010 at 10:38 am 2 comentarii

Probabil că la cumpăna dintre ani ţi-ai pus cel puţin un scop pe care doreşti să îl realizezi în anul care vine. Personal îmi doresc ca în acest an, Moldova să aibă parte de o stabilitate funcţională. Îmi doresc ca cei pe care i-am ales să petreaca mai mult timp cu oamenii de rând, pentru că doar aşa vei putea simţi cu omul simplu. Imi doresc ca dezbaterile politice să se rezume la nivelul ideilor nu atacuri la persoană. Şi aici nu contează culoarea politică, căci până la urmă, omul este creat de Dumnezeu şi trebuie să îl privim ca atare. O altă dorinţă este ca politicienii să aibă mult discernământ în promulgarea legilor. Îmi doresc ca răul să fie pedepsit ca şi rău, ar binele să fie  promovat. Îmi doresc ca  oamenii să se întoarcă cu faţa la Dumnezeu, nu prin declaraţii, certe confesionale, dar din toată inima, pentru că Dumnezeu este aproape de fiecare din noi. Poate aşa vom îndreptăţi numărul procentajului mare de creştini din Moldova, iar alegerea ne aparţine. Îmi mai doresc ca să simţim unii cu alţii şi să vedem valoare în om.  Care sunt însă aşteptările cititorului în acest an?

Fie ca Dumnezeu să binecuvânteze ţara noastră şi pe fiecare din Dvs în parte în 2010

Entry filed under: Medicină.

Ce semeni aceea vei culege Primele 100 de zile ale Guvernului Filat

2 comentarii Add your own

  • 1. alaandrei  |  Ianuarie 1, 2010 la 1:20 pm

    Doresc ca acest an sa fie anul dragostei fata de cei din jur pentru ca in sine asta si este a te iubi pe tine.Si un aforism care l-am simtit in viata mea si mea venit pe limba.A iubi face mai mult decit a fi iubit!

  • 2. claudiunitisor  |  Ianuarie 3, 2010 la 8:41 pm

    Va doresc un an plin de binecuvantari in 2010.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,675 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

