Depărtează-te de rău şi fă binele

Ianuarie 12, 2010 at 8:56 am 1 comentariu

Cu toţi ştim că să faci rău nu este bine, şi ca să faci bine nu este un lucru rău. Însă chiar dacă cunoaştem aceste lucruri, totuşi de multe ori din diverse motive uităm să facem bine. Eu am decis să fac bine atât cât ţine de mine, şi să îl fac necondiţionat pentru că ştiu că răsplata vine de la Dumnezeu. David, unul din cei mai mari împăraţi ai poporului evreu, a spus „depărtaţiv-va de rău, fă binele şi vei dăinui pe vecie”, pentru că „Domnul iubeşte dreptatea şi nu părăseşte pe credincioşii Lui, totdeauna ei sunt supt paza Lui, dar sămânţa celor răi este nenorocită”. Acest lucru l-am experimentat nu o dată în viaţa mea, pentru că mi-am pus mare încredere în singurul Dumezeu viu. Şi pentru că am pus legea Lui în inima mea ca să nu mi se clatine paşii. Tu în cinte te încrezi? De ce?

Entry filed under: Meditaţii.

Ce se întâmplă când ai totul şi rămâi cu nimic Cum să te porţii cu oamenii de altă religie

1 comentariu Add your own

  • 1. Doru Dascalu  |  Ianuarie 12, 2010 la 6:24 pm

    Mă încred în mine şi în oameni.Dacă eşti o fiinţă raţională, educată, nu trebuie să cauţi exemple sau indicaţii de comporament. O fiinţă raţională, civilizată, va şti să se comporte într-o societate umană. Nu trebuie să vină nici un sfânt, nici un zeu, ca să te înveţe să te comporţi ca o rasă superioară instinctului animalic. Dar când marii dregători ai pământului, au nevoie de oameni-vită sclavi şi nu de fiinţe raţionale, este normal să se încurajeze religia, pentru că din vremuri străvechi, capii guvernării şi capii bisericii au fiecare partea lui de piele, din jupuirea omului-vită. Şi în loc să-mi strofoc mintea, să caut să schimb ceva, să atrag pe alţii, propovăduiesc sfaturi spuse de alţii, şi mă simt mândru că vezi Doamne eu sunt superior. Nu fraţioare, tot la staul eşti, tot ţi se dă fânul şi apa. Cine spune că este pătruns de harul divin, minte. Dacă te consideri aşa, atunci te iei de piept cu guvernanţii, mori în piaţa publică pentru semenii tăi care suferă. Nu te apuci să le dai poveţe şi sfaturi. Că de astea dau zilnic guvernanţii prin trompeta de serviciu, respectiv mass-media.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arhivă

Statistica Blogului

  • 195,071 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

