Ai grija de curăţenia din ţara ta

Ianuarie 28, 2010 at 10:22 am Lasă un comentariu

 Ieri fiind în drum spre localitatea mea de baştină Lăpuşna, am  văzut un caz care încă o dată mi-a arătat că sunt oameni în ţara aceasta carora cuvântul curăţenie  le este total străin. Inaintea noastră mergea o maşină dinc are cineva a deschis geamul şi a aruncat resturi de mâncare pe şosea, fără  nici o ruşine, şi resect faţă de ceilalţi participanţi la trafic. Am fost cutremurat în duhul meu, pentru că sunt oameni care nu au nici un pic de bun simţ. Şi atunci ne mai plângem că avem o ţară pe care o avem, dând vina pe guvernare  sau pe autorităţile locale că nu trăim bine. Păi cum să ne fie bine dacă nu ne facem bine partea noastră?  Biblia spune  că „Omul bun scoate lucruri bune din vistieria bună a inimii lui, iar omul rău scoate lucruri rele din vistieria rea a inimii lui; căci din prisosul inimii vorbeşte gura.”  (Luka 6:45) şi acţionează aş adăuga eu.

Prin urmare dacă ne dorim să avem o ţară curată, depinde doar fiecare din noi în parte.

Entry filed under: Drept, Social.

Cum am avut o credinţă fără fapte Au autorităţile grijă de curăţenia din oraşul lor?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arhivă

Statistica Blogului

  • 197,450 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

