Cum am avut o credinţă fără fapte

Ianuarie 28, 2010 at 8:59 am Lasă un comentariu

 Pina la virsta de 19 ani nu stiam nimic absolute de Dumnezeu, si nici nu doream sa aflu. Insa Dumnezeu si-a aratat mila Sa, si printr-un prieten  mi s-a facut descoperit. Chiar din prima zi a intoarcerii mele la Domnul am inceput a studia Biblia dupa metoda inductiva. De la inceput am fost uimit de felul simplu de a scoate adevarurile centrale din Biblie, si de felul cum Sfintele Scripturi se explica cu Biblia. Acest lucru m-a facut sa indragesc aceasta metoda. Prima carte care am studiat-o a fost “Iacov”. Studiind Dumnezeu imi vorbea la fiecare lectie despre cum trebuie sa fie atitudinea crestinului fata de diferite incercari din viata. Si ca incercarile lucreaza tot spre binele celor ce il iubesc pe Domnul.

 Nu am stiut anterior aceste lucruri, de aceea in suferinte dadeam vina pe Domnul si pe cei din jurul meu. Prin urmare relatiile cu oamenii din jurul meu aveau de suferit. Un alt pacat in care intrasem era ca ii judecam pe altii. Studiind mi-am dat seama ca credinta mea era moarta, desi imi placea sa fiu printer crestini si creiez o impresie buna celor din jurul meu. Numai studiind Iacov, Dumnezeu mi-a arata specific aspectele din viata mea la care eu falimentam, si unde trebuia sa ma pocaiesc urgent. De exemplu cind am invatat ca trebuie sa ne bucuram in necazuri am primit o eliberare nespus de mare care m-a ajutat sa trec peste incercari mult mai grele din viata mea. Pentru ca stiam ca Dumnezeu este in control. Apoi aceasta lectie a fost o incurajare si pentru noi ca si familie atunci cind sotia mea a pierdut o sarcina gemelara. Am simtit din plin mingierea data de Dumnezeu, care nu o pot explica prin simple cuvinte. Insa un lucru este cert ca suferintele sunt de scurta durata in comparative cu slava vesnica care ne asteapta in ceruri.

Prin studiu Iacov am inteles sa o rup cu pacatul pentru ca nu poti sluji la doi stapini . Iar acest lucru este posibil cind te adincesti in legea slobozeniei care nu este decit studiu biblic zilnic.Un alt lucru care m-a atins mult a fost acela ca credinta fara fapte este zadarnica. Prin urmare orice effort al meu inainte de a-l cunoaste pe Hristos, de a devein bun sa soldat cu un esec lamentabil. Pentru ca incercam sa fiu bun cu puterile mele, iar faptele mele mergeau impotriva la ceea ce credeam. Dupa ce am studiat ca si dracii cred si se infioara atunci mi-am pus un mare semn asupra vietii mele, si mi-am cerut iertate si de acest pacat. Prin urmare daca te apropii de Dumnezeu dintr-o inima curate si El se va apropia de noi. Acest lucru il fac zilnic studiind Sfintele Scripturi dupa metoda inductive, pentru ca asa Scriptura ma trimite la Scriptura, si doar astfel pot sa am o relatie corecta cu Dumnezeu si cu oamenii din jurul meu.

Nu as fi auzit de studiu biblic daca in viata mea nu as fi intilnit familia Filat. Pe linga faptul ca sunt doi invatatori ai Bibliei exceptionali sunt si adevarate modele care pot spune cu certitudine sa ii urmam pentru ca si ei calca pe urmele lui Hristos Acum dupa am fost spalat de pacate, propavaduesc aceasta lege a slobozenie prin diferite metode si la oamenii din jurul meu.

Entry filed under: Biserica BunaVestire.

Martorii lui Iahova şi musulmanii sunt la fel Ai grija de curăţenia din ţara ta

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,120 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

