Cumpăna înşelătoare a vânzătorilor de la piaţă

Februarie 17, 2010 at 7:20 pm Lasă un comentariu

Am trebuit zilele trecute să cumpăr cartofi şi ceapă de la una din pieţile din Chişinău.  În timp ce vânzătoarea  îmi punea în sacoşă legumele cerute, am observat că  multe din ele erau stricate. Am cerut să le scoată pe cele stricate şi să îmi pună dintre legumele bune, la care ea iritată a început să strge la mine, dându-mi lecţii de „piaţă”. Mi-a explicat că aşa este la piaţă, şi că ea în cei 20 de ani de când vinde la această piaţă a tot minţit pentru a-şi întreţine familia. Lucru care m-a deranjat la această vânzătoare a fost aroganţa cu care spunea aceste lucruri, şi faptul că nu se vedea nici un pic de remuşcare faţă de faptele ei. Ba, mai mult, doamna vânzătoare mi-a spus cea în fiecare duminică  îşi „spovedeşte păcatele la preot” şi astfel este iertată. Oare să fie aşa?  Biblia spune clar că „cumpăna înşelătoare este urâtă Domnului, dar cântărirea dreaptă Îi este plăcută” (Proverbe 11:1). Iar ultima carte din Biblie, Apocalipsa ne spune la capitolul 22:15, că oamenii care iubesc minciuna şi trăiesc în ea,  alături de curvari, ucigaşi, închinători la idoli, nu vor vedea Împărăţia lui Dumnezeu. Fie ca Dumnezeu să ne ajute să lepădăm orice minciună din noi, şi să trăim plăcuţi înainte Lui şi a oamenilor din jurul nostru

Entry filed under: Meditaţii.

La ce să se aştepte Occidentul de la Iran Cât de anticomunişti sunt cei de la Moldova Unită

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,151 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

