Sportivii moldoveni sponsorizaţi doar la televizor

August 4, 2010 at 5:30 pm 1 comentariu

Se spune că sportul este cel mai bun ambasador. Şi pe bună dreptate, numai că nu ştiu dacă acest lucru se referă şi ţării noastre. Am urmărit evoluţia sportivilor moldoveni la campionatul European  de atletism de la Barcelona unde am crezut în şansa unor sportivi ca Ion Luchianov sau surorile Marghiev. Chiar dacă nu au cucerit nici o medalie la aceste campionate, sportivii noştri au au dat o ripostă pe măsură. Lucru cel mai trist nu se întâmplă pe terenurile de sport ci în birourile oficialilor care conduc sportul. Federaţia de atletism din Moldova este cea de-a doua federaţie din ţară după cea de fotbal, care dispune de un buget semnificativ. Deşi au aceste finanţe, sportivii de performanţă de cele mai multe ori au condiţii jalnice de antrenament. Iar unii sportivi trebuie să găsească bani pentru a închiria localuri sportive. Avem valori sportive, dar nu avem conducători pe măsură.

Şi aici mă refer la ministrul sportului. Nu am nimic cu actualul ministru, dar îmi pare  ilogic ca acest minister care ar trebuie să aducă faima ţării este condus de o persoană care nu prea a avut tangenţe cu fenomenul sportului. De multe ori l-am ascultat, şi mi-am dat seama că este departe  ceea ce se numeşte sport. Cunosc oameni care îşi dau tot ce au ei mai scump doar ca să ridice sportivi de performanţă. Cred că ministerul trebuie să fie condus de oameni care au simţit pe pielea lor ce înseamnă sport, ce înseamnă să cauţi bani pentru sport. Apoi ministrul sportului din ceea ce am văzut încă nu ştie a zidi relaţii cu conducătorii federaţiilor. Nu l-am văzut pe tânărul ministru să viziteze un club sportiv de la sate. Aici îmi aduc aminte de un club sportiv de arte marţiale  care a cucerit zeci de medalii la un turneu internaţional, fără a fi măcar luaţi în seamă de cei de la minister. Din păcate sportivii moldoveni sunt sponsorizaţi doar în faţa camerelor de filmat.  Îmi doresc să avem un ministru care să fie implicat mai puţin în dispute politice, şi să acorde tot timpul celor care cu adevărat fac sport pentru a aduce glorie şi onoare ţării.  Iar dacă ne dorim ca sportul moldovenesc să fie un ambasador real, trebuie ca să susţinem valorile sportive.

Entry filed under: Sport.

Istoria Moldovei falsificată de istorici moldoveni Marian Lupu, nimic nou sub soare

1 comentariu Add your own

  • 1. Curbet Alexandru  |  August 4, 2010 la 7:36 pm

    ŞI echipa de taekwon-do ? Puţini ştiu de rezultatele frumoase ale lor.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 197,292 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

