Călătoria echipei de fotbal „Tintaşii” prin codrii Moldovei

Septembrie 4, 2010 at 9:38 pm 5 comentarii

Fiind motivaţi de exemplu călătoriei  făcute de învăţătorul nostru Vasile Filat şi familia lui prin codri, astăzi împreună cu o parte din echipa de fotbal pe care o antrenez în comuna Lăpuşna am mers pe jos din sat spre Chişinău prin Codri.

Am luat cu noi Biblii şi CD-uri ale sportivilor creştini pe care le-am distribuit oamenilor cu care ne-am întâlnit.Acest bătrân nu a citit în viaţa lui nimic din Biblie şi ne-a mulţumit pentru cadou.

În drum spre Chişinău ne-am bucurat cu toţi copii de frumuseţea ţării noastre. Toţii copii au spus că avem cea mai frumoasă ţară.

Pe drum am avut mult timp să discutăm unii cu alţii, să ne împrietenim mai bine şi să vorbim despre palnurile fiecăruia de viitor.

Am ajuns în satul Stolniceni. Aici am avut posibilitatatea frumoasă de a dărui oamenilor Biblii. Am rămas plăcut impresionaţi de felul frumos cum acceptau oamenii acest cadou de la tinerii sportivi.

Am aflat de la acest om cum să ajungem la Chişinău prin codri fără săne rătăcim

O altă surpriză plăcută a fost faptul că în acest sat despre echipa de fotbal FC Ţintaşii tinerii cunoşteau foarte multe lucruri. Când le-am dat CD-uri cu şi despre sportivi, aceştia cu plăcere le-au primit şi şi-au exprimat dorinţa de a juca cu noi. Evident am fost de acord, astfel dorim ca şi aceşti tineri să facă sport la cel mai înalt nivel.

Nu am putut rata ocazia de a cadona câte o Biblie şi acestor femeii, care ne-au spus că facem un lucru foarte bun

Ne-am întâlnit şi cu câţva vânători care ne-au invitat să luam parte cu ei la vânat şi apoi să facem împreuna o zeamă. Am folosit şi acest moment pentru a dărui o Biblie acestui om. Dorinţa noastră este ca zelul lui de a vâna să îl îndrepte şi în studierea Sfintelor Scripturi

Apoi  ne-am continuat drumul spre Chişinău

Nu am putut din nou să nu admirăm frumuseţea pădurilor din Moldova

Am făcut un popas pentru a mânca harbuji

În timpul acestei pauze am planificat programul antrenamentelor. Şi am făcut şi un grafic al jocurilor noastre. După această pauză de harbuji am mers mai departe

Evident că ne-am  bucurat din plin de frumuseţea codrilor

Condtinuând să ne împrietenim mai bine unii cu alţii

Discuţii interesante au avut tinerii fotbalişti

Ştefănel şi cu Vlădut au dorit să fixeze lanţul viţelului care era dezlegat. Vedeţi cu câtă plăcere s-au oferit să o facă acest lucru.

Am făcut un ultim popas înainte de a ajunge în Chişinău. Mai rămăsese doar 15 kilometri de parcurs. Lucru care mi-a plăcut a fost că băieţii nu au arătat nici o secundă că ar fi obosiţi. Prea mult le plăcea această aventură nouă pentru ei.

Voia bună a fost lucru care i-a caracterizat pe copii. Şi asta după cei peste 40 de kilometri parcurşi

În sfârşit am ajuns la destinaţie. Vreau să îi mulţumesc prietenului nostru Artur Boicu, care ne-a aşteptat mai mult timp cu maşina, şi ne-a dus înapoi acasă, spre Lăpuşna.

Îi mulţumim lui Dumnezeu pentru timpul frumos pe care l-am avut. Această călătorie ne-a ajutat foarte mult. Am reuşit să aflu multe lucruri interesante despre fiecare copil în parte. Astfel ştiu mai bine cum pot să îi ajut în timpul anului. Deasemenea asemenea călătorii te ajută să te gândeşti şi la aproapele tău care a rămas fără apă sau hrană.  În total am parcurs 45-50 de kilometri, dat fiind faptul că aproape de Chişinău am încurcat drumul şi a trebuit să înconjurăm în jur de  10 km. Dar nici acest lucru nu ne-a descurajat. Acum abia aşteptăm să mai facem asemenea călătorii şi prin alte localităţi frumoase ale ţării noastre.

Entry filed under: Social.

Lupta pentru a participa sau nu la referendum, sau cum hoţul strigă hoţul Greşelile Alianţei şi jubilarea comuniştilor

5 comentarii Add your own

  • 1. Preot Vasile Filat  |  Septembrie 5, 2010 la 2:26 am

    Bravo Radu și ucenicii! Ne-am bucurat mult să vedem că ne-ați urmat exemplul. Chiar azi vorbeam cu soția că tare ne-ar mai place să mai facem toamna aceasta o astfel de călătorie.

  • 2. Filat Sergiu  |  Septembrie 6, 2010 la 8:51 pm

    SUPER, bravo baieti.

  • 3. batin  |  Septembrie 8, 2010 la 9:12 am

    Interesanta calatorie ati avut!

  • 4. Sveta  |  Septembrie 8, 2010 la 9:18 am

    frumoasa calatorie !!!

  • 5. gheorghe  |  Ianuarie 31, 2012 la 8:04 pm

    A fost un drum luungg

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,224 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

