Beat la volan laşi multă durere.

Septembrie 8, 2010 at 10:15 am 1 comentariu

Am fost adânc revoltat de gestul unui şofer care aseară pe strada Calea Ieşilor în plină viteză a lovit trei fete care treceau perfect regulamentar la trecerea rezervata pietonilor. Lucru care m-a şocat pe mine şi pe oamenii din jur cel mai mult a fost laşitatea de care a dat acest şofer, fugind de la locul faptei. Am înţeles ulterior că acest şofer criminal era beat. Acum mă întreb pentru ce în oraş mai sunt trecere destinate pietonilor daca ele devin locul unde mor şi sunt accidentaţi oamenii? De ce poliţia nu amendează suspendă permisul unor astfel de indivizi?  Un al lucru care trebuie să ne pună în gardă este întârzierea mare cu care vine ambulanţa? Nu o dată am fost martor când aceştia au întârziat mai mult de o oră de la chemare, ca apoi tot tu să fii vinovat. Întâmplarea de ieri seara mi-a lăsat foarte multe întrebări referitor la multe din instituţiile statului. Începând de la poliţie şi terminând cu cei care ar trebuie să salveze vieţi.

Entry filed under: Social.

Greşelile Alianţei şi jubilarea comuniştilor Ultimul cui în sicriul Alianţei

1 comentariu Add your own

  • 1. Rotaru Tudor  |  Septembrie 9, 2010 la 5:29 pm

    Exact cu o saptamina in uram in fata mea am vazut cum un sofer a calcat un baeat in fata hotelului Vila Verde. Soferii ar trebuie sa fie mai atenti in apropierea trecerilor de pietoni.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,151 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

