Azi e ziua de naştere a Învăţătorului nostru

Septembrie 28, 2010 at 6:30 am 1 comentariu

Nu ştiu câţi din voi au un mentor şi un prieten atât de bun, dar noi ca şi familie şi eu personal suntem extrem de priveligiaţi să îl avem ca şi învăţător pe domnul Vasile Filat. El a fost persoana care mi-a îndreptat paşii către Hristos, şi a contribuit foarte mult la creşterea mea spirituală. Nu pot să uit nici una din încurajările şi învăţăturile pe care mi l-ea dat în diferite perioade ale vieţii.  Astăzi Învăţătorul meu îşi sărbătoreşte ziua de naştere. Vreau ca prin acest blog să ne  exprimăm  toată mulţumirea şi să îl felicităm călduros. Vă dorim multă sănătate şi putere în tot ceea ce face. Să aveţi parte de toate binecuvântările unui bărbat. Vă mai dorim ca prin tot ceea ce faceţi să vedeţi o Moldova cu adevărat creştină, cu oameni setoşi după Cuvânt. La mulţi ani!!

Entry filed under: Social.

Puterea reabilitează opoziţia ? O mică concluzie asupra dezbaterilor teologice despre Sfintele Scripturi şi Sfânta Tradiţie

1 comentariu Add your own

  • 1. Sergiu Beznitchi  |  Septembrie 28, 2010 la 8:27 am

    subscriu cu cea mai mare placere! La Multi Ani, Vasile!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 197,285 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

