Cum comuniştii au descriminat creştinii

Decembrie 9, 2010 at 2:52 pm 1 comentariu

Am fost motivat să scriu acest articol dat fiind faptul că în Moldova 40 la sută de cetăţeni noştri îşi dau votul pentru comunişti, care au fost aceeaşi dea lungul istoriei. Sper ca prin seria de articole pe care le voi aborda, oamenii să înţeleagă că regimul comunist este unul al răului, indiferent de ce se spune.

Această istorie este cât se poate de veridică, pentru că este vorba de bunelul soţiei mele.  A devenit creştin într-o perioadă când ateismul sovietic era în floare, şi când să fii creştin, însemna să fii  cel mai neânsemnat om al societăţii. Aşa s-a simţit şi  Nichifor Tricolici, care, deşi avea studii superioare, pentru că a făcut şcoală în România, avea şi studii superioare. Acest lucru i-a permis să ocupe funcţia de primar al comunei Arioneşti din judeţul Otaci, din acele vremuri. Însă după anii 1950, pentru că era creştin născut din nou, a fost batjocorit în toate felurile posibile.  A fost părăsit de fraţii lui de sânge, care au ales să se alieze  cu comuniştii decât să îşi recunoască fratele său creştin. Apoi având 10 copii, comuniştii l-au dat afară dat afară de la lucru, punând în locul lui oameni care au îmbrăţişat  ideologia comunistă şi care slujeau acestui regim odios. Bunelul soţiei mele a refuzat să se lepede de Hristos în detrimentul funcţiei de primar, şi şi-a dus crucea mai departe.  Ca umilinţa să fie mai mare, comuniştii au început a-l distruge psihigolic, refuzându-i ajutorul social pentru cei 10 copii, şi dreptul de a se angaja la lucru. Ca ulterior să îi dea totuşi 12 ruble pentru ca să poată întreţine cei zece copii ai săi. Evident, fiind un om înţelept şi muncitor, Dumnezeu a avut grijă de el. A muncit din greu la câmp,  şi creştea animale, fapt ce l-a ajutat să supraveţuiască atât el cât şi copii săi.

O altă umilinţă la care a fost supus a fost atunci când în fiecare an, de Ziua Victoriei,  oficialii comunişti decorau cu bani şi distincţii veteranii de război. Bunelul, a luptat pentru ca nazismul să nu aibă sorţi de izbândă. În război a fost rănit foarte grav, fapt ce l-a împedicat să mai lupte. Oficialii comunişti de 9 mai, în fiecare an, făceau glume proaste la aceste parade pe seama credinţei bunelului nostru. Cu siguranţă că bunelul nostru ştia Psalmul 56 care spune că:

„Ai milă de mine, Dumnezeule! Căci nişte oameni mă hărţuiesc.Toată ziua îmi fac război, şi mă hărţuiesc.Toată ziua mă hărţuiesc protivnicii mei, sunt mulţi şi se războiesc cu mine ca nişte trufaşi. Oridecîteori mă tem, eu mă încred în Tine.Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvîntul Lui. Mă încred în Dumnezeu, şi nu mă tem de nimic: ce pot să-mi facă nişte oameni?”

Aici aş dori să spun o mărturie interesantă. În anul 1944, după ce în timpul luptelor a fost rănit grav şi dus la spital, a înţeles că regimul comunist este la fel de rău ca cel nazist şi a refuzat să mai plece pe câmpul de luptă. Nemţii când l-au prins au văzut că în casa lui nu are nici o icoană şi avea pe masă Biblia. Apoi când l-au dus să îl împuşte la marginea satului, au privit la faţa bunelului nostru care era plină de lumină, şi au înţeles că el nu este comunist, şi când au auzit că este creştin, pentru că bunelul le-a explicat cum a putut că este creştin, l-au îmbrăţişat şi i-au dat drumul. Nu ştiu de ce nemţii au procedat astfel, dar ştiu potrivit cu Scripturile că  Dumnezeu prin cele mai neobişnuite metode îşi salvează copii Săi. Pentru că Domnul Isus spune „Nu te teme, cu nici un chip nu te voi părăsi ” (Evrei 13:5)

Chiar dacă eu personal nu l-am cunoscut niciodată, îi mulţumesc mult pentru că a stat tare în credinţă, astfel fiind o mărturie vie pentru copii şi nepoţii săi. Aceştia au devenit creştini mult mai târziu.  Chiar dacă Nichifor Tricolici nu mai era de mult în viaţă.

Acestea sunt doar câteva exemple, cum au fost „trataţi” copii lui Dumnezeu de regimul comunist. Voi reveni şi cu alte exemple în articolele următoare

Entry filed under: Social.

Zi decisiva mâine? Ale cui drepturi vor fi promovate la televiziunea publică

1 comentariu Add your own

  • 1. vitalie  |  Decembrie 10, 2010 la 11:20 pm

    Eu consider ca comunitatea crestina trebuie sa condamne oficial comunismul in Moldova.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Decembrie 2010
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 191,224 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

