Cum m-a ajutat pe mine sesiunea „Misiologia”

Ianuarie 15, 2011 at 2:32 pm Lasă un comentariu

Săptămâna aceasta s-a terminat sesiunea „Misiologia şi Predica de pe munte”, unde am participat şi noi cu familia noastră. De la început mă gîndeam că nu voi reuşi să fac nimic, avînd în vedere că Dănuţ nu stă nici o clipă liniştit, dar mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a dat un ajutor pe drept cuvânt POTRIVIT, Radu m-a ajutat mult cu Dănuţ, şi aşa am putut sa fiu la lecţiile din sesiune.

Vreau să mulţumesc scumpilor mei învăţători care şi-au investit timpul şi sănătatea în noi, ca să ne înveţe Cuvântul lui Dumnezeu. Mulţumesc pentru toate testele de evaluare personală a lucrării care o facem fiecare. Acest exerciţiu este foarte bun, şi ajută la îmbunătăţirea calităţii lucrării de misiune. Apoi planificarea este un lucru foarte bun, te face să fii disciplinat, şi organizat în lucrul tău. Pe mine aceste teste mă ajută foarte mult, să îmi realizezi planurile propuse.

Din manualul Predica de pe Munte, am învăţat despre fiecare fericire în parte. Am învăţat multe lucruri practice care m-au ajutat să-mi schimb gîndirea şi atitudinea mea faţă de toţi oamenii.  Dar un lucru important am înţeles din acest studiu că:

Căci vă spun că, dacă neprihănirea voastră nu va întrece neprihănirea cărturarilor şi a Fariseilor, cu nici un chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor.

Matei 5:20)

Mai detaliat, despre fiecare fericire în parte voi scrie o serie de articole, aşa că urmăriţi în continuare.

Entry filed under: Social.

Un test dacă eşti sau nu homofob O decizie buna in AIE 2

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 193,676 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

