Mulțumiri…

Noiembrie 16, 2011 at 10:46 am 1 comentariu

Pînă aici am pentru ce să Îi multumesc lui Dumnezeu:

  1. De 30 ani am cei mai frumoși și mai scumpi părinți, cărora vreau să le mulțumesc pentru că m-au crescut, și pentru tot ce au făcut ei pentru mine ca să ajung pînă la vîrsta asta.
  2. De 26 ani am un frate deosebit și scump tare mie. Multumesc lui Dumenezeu pentru relația noastră așa de frumoasă de întotdeauna. Te iubesc frățioare mult mult! (Îți mulțumesc și pentru scurta care mi-ai cumpărat-o de pe primii tăi bani, ti-i minte?)
  3. De 15 ani am un prieten drag mie și sufletului meu, PRIETEN care mi-a schimbat total viața mea, este Domnul Isus. Doamne mulțumesc pentru felul cum ai lucrat si încă mai lucrezi în viața mea.
  4. De 7 ani am parte de cei mai deosebiți profesori și mentori, Vasile și Năstica Filat, care m-au învățat ce este adevărata viață cu Isus, ei mi-au transmis o viziune clară, și m-au ajutat să am un scop în viața mea. Le mulțumesc pentru că m-au învățat și mă învață și în continuare Sfintele Scripturi.
  5. De 5 ani am un ajutor cel mai potrivit mie, soțul meu scump și drag Radutu. Mulțumesc lui Dumnezeu că te am în viața mea, cu tine mă simt cel mai bine, și cu tine viața este cea mai frumoasă aventură. Tu m-ai făcut să mă simt o femeie fericită și împlinită cu adevărărat.
  6. Împreună de 2 ani avem un copil scump, Daniel, care ne-a mîngîiat inimile noastre. El este o mare bogăție pentru noi, Dumnezeu să îl binecuvînteze cu multă sănătate și să crească un adevărat ostaș al lui Hristos.

Aceste sunt cele mai mari binecuvîntări și realizări din viața mea de pînă acum. Mulțumesc mult tuturor care ați contribuit la viața mea din prima zi a vieții mele și pînă acum. Vă iubesc mult pe toți. Sunteți o mare binecuvântare pentru mine!

Entry filed under: Social. Tags: .

Roagă-te pentru Republica Moldova! Străinii încă stăpâni la noi acasă

1 comentariu Add your own

  • 1. Loredana  |  Noiembrie 19, 2011 la 5:50 pm

    aveti, intr-adevar, multe lucruri pentru care sa fiti recunoscatori!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2011
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 185,907 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

