Sarcină toxică nu este un motiv de a o întrerupe

Decembrie 6, 2011 at 3:22 pm Lasă un comentariu

Azi citeam un articol despre sarcină toxică, care ar putea fi cauzele si ce se poate de făcut. Chiar de la începutul articolului sunt descrise simptomele unei sarcini toxice. Pentru că organismul nu reușește să asimileze nimic din alimentație, gravida se deshidratează, și pot apărea chiar simptome și mai grave: tahicardie (accelerarea bătăilor inimii), oligurie (micșorarea volumului de urină eliminată), oboseala fizică. Sarcina toxică poate duce la puternice dureri abdominale, tulburări psihice. Am trecut și eu prin asemenea sarcină, toxică, le-am avut pe toate simptomele descrise mai sus, dar atunci cînd înțelegi că viața concepută în uterul femeii este datorită milei lui Dumnezeu, bucuria asta de ai vedea chipul pentru prima dată, îți dă putere să treci prin astfel de momente mai puțin plăcute. Și nu pot spune că asta e așa de grav, și periculos atît pentru viața mamei cît și pentru viața fătului după cum a fost prezentat în acel articol.

Apoi cînd am ajuns la sfîrșitul articolul, m-am îngrozit. Acolo era scris așa:

“In cazuri foarte grave, ingestia alimentelor nu mai este posibila si gravida vomita orice ii ajunge in stomac. Din fericire, majoritatea femeilor raspund la tratament. Pentru cele a caror stare nu se amelioreaza, singura solutie este din nefericire întreruperea sarcinii.”

Cum poți să spui așa ceva? Eu singură am trecut primele 4 luni printr-o asemenea situație, cînd tot ce ajungea în stomac, ieșea înapoi, era groaznic. Dar asta nu e motiv de a întrerupe sarcina. Vreau să vă spun că asta nu a afectat cu nimic pe bebelușul nostru. Ba mai mult, cînd s-a născut el, medicul meu mi-a spus  că mulți copii au trecut prin mîna lui dar așa baiat puternic și sănătos nu a mai întîlnit demult. E absurd să gîndești așa, că dacă am o sarcină toxică atunci o întrerup. Dar dacă așa va fi în toate sarcinile, ce le vei întrerupe pe toate?

Cu siguranță că acel copil, care este viu în uterul mamei strigă cu glas tare cum a strigat și David în Psalmul 86:14

Dumnezeule, niște îngâmfați s-au sculat împotriva mea, o ceată de oameni asupritori vor să-mi ia viața și nu se gîndesc la Tine.

Copiii sunt o mare binecuvintare de la Dumnezeu, un dar care trebuie prețuit!  Dacă Dumnezeu dă viață fătului, tot El hotărăște și sfîrșitul lui. Cine este omul să oprească viața dăruită de Dumnezeu?

Entry filed under: Medicină, Sănătate. Tags: .

Ce cred despre poziția Organizației Mondiale a Sănătății despre calificarea dragostei drept o maladie Încurca Biserica Ministerului Justiției ?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Decembrie 2011
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 186,132 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

