Moldova tu meriți mai mult

Decembrie 30, 2011 at 5:43 pm Lasă un comentariu

Acum când suntem la răscrucea dintre ani, m-am gândit care au fost realiările țării mele în acest an. Sigur, că după ce a plecat comuniștii de la guvernare, toată lumea a crezut că această palmă de pământ va lua un nou curs diferit de cel al perioadei comuniste. Cu regret guvernarea actuală a oferit prea puține motive de satisfacție societății. Pentru că de cele mai multe ori s-au jucat. Și au recunoscu-o chiar ei. Ba au apărut păpușari care au stat în calea reformelor, ba s-au jucat de alegerea președintelui, într-un mod în care nu face cinste unei democrații. Au mers în anul 2011 până acolo încât au fost gata să adopte legi care ar fi distrus instituția familiei. Poate sună prea dur, dar personal nu văd cum o lege a nedescriminării poate întări instituția familiei e o lege care protejează o categorie de oameni în detrimentul întregii societăți. Nu vreau să spun că nu au fost realizări, dar atunci când jocurile și intrigile politice au predominat excesiv de mult, atunci cad în umbră orice realizare, oricare ar fi ea. Din discuții am încercat să mai aflu și eu de la unii care au fost realizările lor în 2011, și am rămas uimit să aflu că ele nu au nici o legătura cu țara care atât de mult o iubesc, sau de fapt au, numă că nu în cea mai bună lumină. Unii s-au bucurat că au putut găsi un loc de muncă, și eu m-am bucurat pentru ei, numai că nu în Moldova, ci undeva în Italia, părăsind țara, familia , rudele și prietenii doar ca să scape, zice el sărăcie. Un alt intervievat de al meu, venit acasă de sărbători a spus că nu mai crede în ce pe care i-a votat. Și dezamagirea i-a fost atât de mare încât aceștia sunt demcrații. Cu toții ne place să spunem că tinerii sunt viitorul țării, dar lucrurile pe care le aud zilnic de la unii tineri, mă face să cred că ei sunt viitorul numai nu al țării noastre, atât de mare le este dorința de a fugi de aici. Vă spun că mă doare să văd acest pesimism în mulți dintre concetățenii mei, dar tot ce pot să le ofer este exemplu și motivația mea de a rămâne aici, și de a lucra așa cum pentru a schimba lucrurile în bine aici, la noi acasă. Personal îmi doresc ca țara mea să aibă oameni onești în toate structurile de stat, nu oameni care să fie manipulați și la rândul lor să manipuleze societatea așa cum vedem adesea ori. M-am implicat și eu în anul care trece în procesul administrativ al comunei mele natale tocmai pentru a demonstra că se poate de lucrat pentru cei din jurul meu și pentru că sunt interesat să trăiesc și pentru alți oameni. Și cred cu tărie că atunci când îți faci cinstit munca în fața lui Dumnezeu și în fața oamenilor, poți aduce schimbarea. Și Moldova duce lipsă acută, nu de resurese financiare, nu de resurse agro-alimentare, dar duce lipsă de oameni credibili, ale căror fapte să meargă strâns cu faptele lor și ale căror cuvinte să aibă puterea de a ridica această națiune. Cred că aici trebuie să lucreze în anul care vine clasa politică indiferent dacă va fi ales sau nu șeful statului. Pentru că această luptă de sus, a eclipsat multitudinea de nevoi morale și educaționale cu care se confruntă țara mea. Dar țara mea merită mai mult. Mai multă educație,mai multă curățenie căci în caz contrar, nu vreau să cred, dar vor apărea curente anarhice și dictatoriale. Sună dur, dar într-o societate unde nimic nu este clar, unde domină neânțelegerea și goana după averi ca în vestul sălbatic, foarte usșor pot apărea curente radicale. Oare nu ama vut deja un precedent acum doi ani, în persoana unui candidat electoral când a manipulat societatea cu religia? Sau cum homosexualii reușesc să închidă gura celor care au o altă opinie decât a lor prin judecată. Deci, premise avem, de aceea dragă Moldovă, nu permite că aceste predicții să se întâmple și în anul care vine.

Nu mai dorim ca în fața televizoarelor să mai avem parte de certuri între principalii oameni ai țării? A se certa pot toți, dar uite a ierta și încă în fața micilor ecrane, nu prea am văzut că o face cineva. Nu am văzut ca cineva să își recunoască greșelile sau să și le asume. Poate o vor face în anul 2012, pentru ca e frumos a recunoaște ceea ce nu ai putut face, fără a da vina pe cineva.

 Dar în pofida tuturor lucrurilor, anul 2011, a fost și un an frumos pentru tine Moldovă. Dumnezeu te-a protejat de multe din calamitățile naturale și războaie. Același Dumnezeu ne-a oferit liberatatea de a gândi și a alege în cine să credem. Mă mai mucură faptul că încă putem ca și țară să avem libertatea religioasă și dreptul de a ne aduna ca și creștini liberi fără ca să ni se interzică acest lucru.

Moldova tu meriți mai mult, și fie ca Dumnezeu să te ocrotească și în anul care vine cu multă înțelepciune și frică. Frică de Dumnezeu, La mulți Moldova!!


Entry filed under: Raţiune, Social. Tags: , , , , .

De Crăciun din nou fără Isus Un An Nou Fericit!!!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Decembrie 2011
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 186,132 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

