Tragem Uniunea Europeană de mână în Moldova

Aprilie 19, 2012 at 7:11 am Lasă un comentariu

 Premierul țării stă tare pe poziții. Nu va da nici un pas înapoi în ceea ce privește adoptarea legii nedescriminării. Nu va ceda pentru că nu vrea să țină ostatici  50 la sută din populația țării. Numai că nu am înțeles unde nu vrea să îi țină ostatici, pentru că după cum știm fiecare cetățean al acestei țări poate circula liber în orice țară dorește doar că are nevoie de viză pentru acea țară. Numai că foarte mult controversta lege a nedescriminării parcă a orbit  o parte bună a clase politice și nu doresc să mai audă nici un alt argument care care ar fi contra acestei legi. Premierul a afirmată că trebuie să acceptăm Uniunea Europeană așa cum este ea. Nu sunt de acord cu această afirmație pentru că am și eu un set de valori, care nu doresc să fie pervertite de așa zisele valori europene.  Este știut faptul că Uniunea Europeană neagă cu vehemență valorile spirituale scoțindu-l pe Dumnezeu din schema vieții individului. Or omul fără Dumnezeu este ca și trupul fără duh. Dar urmârind ultimile acțiuni ale premierului, acesta arată un interes față de lucrurile sfinte. Atunci nu pot să înțeleg de ce insistă cu atâta ardoare ca această lege să fie promulgată, dacă chiar dumnealui a recunoscut într-un interviu că “nimeni nu ne impune să merge în Europa”.  Dacă nu ne impune nimeni de ce atunci suntem gata să impunem această lege controversată? Doar pentru că Uniunea Europeană ne cere să încurajăm minoritatea homosexualilor? Să fiu sincer nu îmi place de loc să scriu despre asemenea subiecte, dar mă simt nevoit să o fac, știind ce pericol aduce cu sine buclucașa lege.

Nu mai sunt de acord că toate argumentele aduse împotriva acestei legi sunt false domnule premier. Pentru că țara noastră merge pe același scenariu, similar cu ale multor țări din Uniunea Europeană, care, o dată după adoptarea acestei legi, a dat undă verde la multe pofte și dorințe  necontrolate ale minorităților homosexuale. Și atunci au fost practic imposibile de oprit, pentru că au avut la mână legea pe care insistați să o promovați. Și atunci cu adevărat vom fi ostatici în propria țară pentru că nu vom mai putea spune că răul este rău. Ci imediat vom fi trași la răspundere pentru convingerile  religioase pe care mi le-am fondat pe baza sănătoasă a Sfintelor Scripturi.

Nu pot să înțeleg cu această lege va îmbunătăți starea materială a oamenilor din țara noastră? Așa am înțeles din acel interviu, că aceată lege, va contribui la eradicarea sărăcie. Însă după câte știu eu, omul care muncește sincer și cu pasiune poate să își întrețină familia și fără această lege.  Acționați ca oamenii să poată să se simtă bine la ei acasă prin adoptarea de legi bune, legi care ar încuraja ca  cei aproape un milion de locuitori să se întoarcă acasă, dar să nu îi pierdem și pe ceilalți care au rămas aici. Eu cred cu tărie că țara mea are viitor, fără să adopte legi distrugătoare.

 În cazul care veți insista pentru ca această elge să fie totuși adoptată, lasă ca ultimul cuvânt să îl aibă totuși poporul. Respectați-le dorința și întrebaține printr-un referedum dacă suntem sau nu de acord. Pentru că ne-ați promis că noi decidem în țara noastră. Dacă este așa atunci lasați-mă să decid. Lăsați-mă să îmi spun părerea dacă vreau ca urmașii mei să fie prigoniți, numiți “homofobi”, “oameni din grotă”, “inculți”, “necărutari”, așa cum cataloghează societatea homosexualii. Pentru că sunt sigur că nici multora din guvern nu le place această lege, dar presupun că sunt altelea motivele pentru care se insită. Însă să nu uităm un adevăr dovedit, ce seamănă omul, aceea va culege.

Entry filed under: Politic. Tags: , , , , , .

Creștinofobia, un nou fenomen descriminatoriu în Moldova Nu te chinui să te îmbogățești

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2012
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 185,907 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

