Moldova ai 21

August 27, 2012 at 4:31 pm Lasă un comentariu

Astăzi sărbătorim cea de a 21 aniversare a țării mele. Sunt atât de mândru că Dumnezeu m-a pus în această țară, și că din 1990 suntem liberi de un regim totalitar care a îndoctrinat o societate și generații pentru mult timp. Chiar și așa, anume în țara mea, blamată de unii, furată de alții, hulită pe la colțuri și ruptă teritorial, am avut harul să citesc  în grafia latină și să învăț limba română. Am avut șansa  de a gândi în limba noastră, și de a avea o opinie proprie. Deasemenea în acești ani de independență am avut și avem o libertate religioasă unică pentru țara noastră. Tot în țara mea Dumnezeu mi-a dat o soție minunată și până acum, un copil minunat.
Aici în Moldova pot să mă închin lui Dumnezeu liber fără a fi prigonit, și pot să spun oamenilor despre Domnul Isus liber. Atât de mult îmi doresc ca țara mea să se simtă adevărata libertate pe care  o oferă doar credința în Dumnezeu și să se întoarcă cu fața spre lucrurile sfinte.

Însă am și un regret și anume că  o mare parte a populației din țara mea, nu le mai pasă de independență, pentru că sentimentul mândriei că ești din Republica Moldova nu mai este educat în societate. Mă mai doare că mulți părăsesc țara pe care ne-a dat-o Dumnezeu. Nu vreau să îi judec, dar totuși este țara ta, și ai obligația de a face ceva pentru ea. De aceea fragi cititori, iubiți-vă țara, ajutaț-o să fie mai bună, mai frumoasă și mai prosperă. Dumnezeu să ne ajute !!!

Entry filed under: Social. Tags: , , .

Familii puternice într-un stat puternic Drepturile omului, până unde?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2012
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 185,907 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

