Protest fără bun simț

Ianuarie 29, 2013 at 10:23 pm 2 comentarii

Așa am văzut eu protestului unui cetățean care obișnuiește să facă în fiecare an de ziua procurorilor câte un protest. Însă azi acest cetățean a întrecut limita oricărui bun simț. Bine au făcut cei de la Procuratura Generală că i-au intentat un dosar penal, pentru că modalitatea aleasă de respectivul cetățean nu are nici o tangență cu cultura generală.  Și chiar dacă justiția nu ți-a făcut dreptate, poți să alegi un alt mod de a protesta. Nu de mult presa a arătăta că chiar dacă pretinde că este un aprig luptător pentru dreptate, chiar el a încălcat de multe ori legea. Atunci chiar nu înțeleg de a ales să protesteze în cel mai incult mod.  Ce fel de exemplu poate fi acest om pentru tânăra generație.

Dar cel mai trist este că presa a acordat o zi întreagă ineditului mod de a protesta a acestui individ. Îmi era jalnic să văd cum toate camerele televiziunilor din țară, au arătat incultura unui om, și mă întreb unde am ajuns ca și țară dacă incultura este promovată pe larg.

Entry filed under: Social. Tags: .

Și ce dacă se demit unii pe alții ? Ministerele sunt ale țării nu și ale partidelor

2 comentarii Add your own

  • 1. Neclintit  |  Februarie 3, 2013 la 12:34 pm

    Buna. As dori sa stiu daca ai fi de acord sa pui un banner cu site’ul meu la tine pe blog iar eu te adaug la lista mea de bloguri la care lucrez. Daca esti de acord astep sa imi raspunzi pe email: deneclintit@yahoo.com
    Fii binecuvantat! Site’ul meu este http://www.neclintit.com

  • 2. Radu Blendarencu  |  Iulie 20, 2013 la 10:38 am

    Da sigur ca se poate

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 186,132 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

