Anexarea Basarabiei la Imperiul Rus

Mai 11, 2013 at 9:49 am 1 comentariu

IMG_0322Azi a primit cadou o carte care, deși descrie evenimentele anexării Basarabiei la Imperiul Rus, parcă este descrie exact situația care s-a întâmplat în ziua de  9 mai. Cartea se numește Anexarea Basarabiei la Imperiul Rus și este scrisă de Dinu Poștarencu. Cei care doriți să aflați cum am fost noi” eliberați” și care a fost prețul acestei „eliberări” de care din păcate nu putem scăpa, vă recomand să citiți această carte.

Este trist că și în anul 2013 în Piața Marii Adunări Naționale unde în anii 1990 sute de mii de moldoveni au  avut o trezire de conștiință și au plâns, au strigat că doresc să gândească și să vorbească în limba lor, s-a transformat într-o tribună unde am auzit de la unii politicieni ruși obraznici că Moldova va aparține Rusiei. Mă întred de ce nimeni din guvern nu a luat nici o atitudine, de ce ne este frică mereu, de ce nu avem un pic de demnitate în noi?? De ce deputații ruși nu fac acest lucru în Țările Baltice sau Georgia? Ei știu bine că acele popoare au demnitate  și nu pot fi șantajate pe când politicienii noștri se conduc după principii și valori care le aduc doar lor beneficii. Triste  și crude realități trăim.  După vinerea neagră când unii democrați au votat tot ce au putut cu comuniștii am avut și joia neagră când nu am înțeles dacă suntem sau nu stat independent, nu am înțeles daca avem sau nu conducere și nu am înțeles,  chiar dacă avem conducere aceștia au sau nu demnitate.

Entry filed under: Social. Tags: , , , , .

Și iubirea de putere este rădăcina tuturor relelor Ce trebuie să învețe juriștii politicieni autohtoni de la juristul și politicianul Nelson Mandela

1 comentariu Add your own

  • 1. Vlahopol  |  Mai 31, 2013 la 9:11 pm

    De unde pot sa fac si eu rost de cartea asta?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2013
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 185,907 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

