De ce nu vom scăpa niciodată de comunism

Iulie 18, 2013 at 10:59 am Lasă un comentariu

Guvernul a numit și a reconfirmat mai mulți funcționari publici. Am aflat că unii din ei au fost în funcții cheie și în perioada comunistă. Și atunci mă întreb și vă întreb despre ce schimbare vorbim dacă în funcța de viceministru al justiției avem același funcționar care mereu a apărat politica comunistă și care mereu a susținut legea nedescriminării. Ba mai mult a promovat-o peste tot, iar acei care s-au opus acestei legi au fost calificați ca oameni fără carte. Îmi aduc aminte cum același personaj la o emisiune și-a permis să spună una în fața camerelor de filmat și alta în timpul pauzei. Deci justiție vom avea iarași în stil comunist.   Acest caz încă o dată îmi arată cât de oportuniști pot fi oamenii când este vorba de putere. Chiar și în actuala alianță sunt mulți care au purtat chipul secerei și a ciocanului, iar acum sunt mai luptători ai dreptății, deși faptele lor nu diferă cu nimic de cele făcute de ei în perioada comunistă. Îmi pare rău să urmăresc că noțiuni  de genul  demnității, onoare, adevăr și dreptate lipsesc cu desăvârșire 

Văd prosperitatea țării mele atunci doar când țara mea va fi condusă de oameni sinceri, simpli, totalitari în raport cu răul. Doamne ajută  să trăim aceste vremuri când interesul meu și al tău să fie binele și prosperitatea acestei țări.

Entry filed under: Social. Tags: .

Ce trebuie să învețe juriștii politicieni autohtoni de la juristul și politicianul Nelson Mandela Suntem independenți de 22 ani, doar pe jumătate

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2013
L M M M V S D
« Iun   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 185,907 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

