Suntem independenți de 22 ani, doar pe jumătate

August 27, 2013 at 8:16 pm Lasă un comentariu

Astăzi țara mea a sărbătorit 22 de ani de independență. Personal m-am bucurat foarte mult că avem o libertate  garantată de legea supremă a statului și care nu poate fi contestată de nimeni. În acești ani ca și republică am trecut prin multe încercări și provocări, dar la fel și multe bucurii. Azi încercam să felicit oamenii cu sărbătoarea independenții dar pentru oameni independența  nu mai înseamnă nimic. Prea puțini se bucură în aceste zile de mare oportunitate de a fi liberi și a trăi într-o societate democrată. O mare vină pentru sentimentul pe care îl poartă o mare parte din cetățenii noastre le aparține celor care i-au în fiecare zi decizii pentru noi s-au care au luat decizii pe parcursul acestor ani.  Conducerea țării, din nefericire face prea puțin ca oamenii care au mai rămas acasă să simtă acel fior frumos de a fi moldovean. Dacă ar face din slujba lor un instrument de a duce faima țării peste hotarele ei,  și ar folosi funcțiile pe care le au pntru a fi cât mai aproape de nevoile și durerile oamenilor cu siguranță că oamenii vor fi mândri că sunt moldoveni. Apoi într-o țară n care există sindromul ,,racul, broasca și știuca,, este greu să fii mândru de independență. Rușii ne ademenesc pe de o parte, iar o parte din politicieni se prind la promisiunile acestora, guvernarea trage spre Uniunea Europeană pe de altă parte. Apoi în țara noastră nu se știe ce limbă se vorbește și de ce naționalitate suntem. Într-un așa context nu e de mirare că foarte greu oamenii se vor mândri că sunt cetățeni ai acestui stat. Mulți dintre cei pe care i-am felicitat cu această zi, îmi spuneau pe un ton trist, că mult mai bine le era atunci, cu aluzie la colosul URSS. Din păcate acel stat a fost construit pe multă minciună și teroare, unde doctrina și ideologia comunistă a ucis omul din om. A construit un om fără Dumnezeu, consecințe pe care le suportăm până în ziua de azi.  Uniunea Sovietică a încercat să lupte cu Dumnezeu, din fericire nu le-a reușit, dar au lăsat o moștenire rea.  Acum suntem o țară liberă, chiar dacă ciopârțită și necăjită, eu o iubesc nespus de mult. Aici m-am născut și cred că fericirea ei depinde și de alegerile pe care le fac eu în fiecare zi.  Părinții și țara mi-au fost date de Dumnezeu, de aceea am ales să slujesc oamenilor și tinerii generații din țara mea. Acum la cei 22 de ani îi doresc țării mele ca să se depărteze de rău și să facă binele. Astfel va dăinui pe vecie. Pentru că Dumnezeu spune în Sfânta Scriptură că

,, Domnul iubeşte dreptatea şi nu părăseşte pe credincioşii Lui. Totdeauna ei sunt sub paza Lui, dar sămânţa celor răi este nimicită. Cei neprihăniţi vor stăpâni ţara şi vor locui în ea pe vecie. (Psalmi 37:27-29) ,,

La mulți ani Moldova !!!!

Entry filed under: Politic. Tags: , , , .

De ce nu vom scăpa niciodată de comunism Am revenit pe blog

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2013
L M M M V S D
« Iul   Ian »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arhivă

Statistica Blogului

  • 185,907 hits

RSS Moldova Creştină

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Biserica Buna Vestire

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Creştinismul şi Islamul

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

